#1 Skrevet Februar 27, 2006 Hadde ett uventet snøfall her hjemme i dag, kom vel ca 25cm med snø, så det endte jo med at "mesta avd. haugesund" måtte måke litt med den senka golfen sin. uansett, når jeg kom hjem oppdaget jeg at skjermene mine stakk utover på begge sider, virker som om snøen har trykket dem litt utover. Noen som har vært borti dette før? enkelt å fikse? virker ikke som det gikk an å presse skjermene på plass heller. kan være det er for mye snø inni festene? Pics for view: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2006 Er ikke det ventoskjermer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2006 Nei er golf skjermer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2006 Er lagt seg snø mellom inner og ytterskjermen, i nedkanten der skvettlappene skal festes er det en liten skjøt, press tilbake skjermen når den er tom for snø og det skal være sånn ca. iorden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...