Bergen: merkelige traffikanter i bergen

Anbefalte innlegg

er ein del å kjøre i og rundt om bergen sentrum kvar dag og ser utrulig mykje rart folk gjer med bilane sine.

har kjørt ein del utover mot nordnes og har møt på ein del flotte VAG biler og dei som sitter bak rattet tar f... ikkje hensyn, hiver seg ut i kryss, kjører 100++km/t på brustein osv osv.

der eg jobber no bla så har eg lagt merke til at det kommer dyre flotte biler inn på området, fyller bilane sine med semetsekker i fram og bakseter, xxx antall gipsplater på taket pluss xxx antall material på tillhenger.

har faktisk sett eit par flotte mercer som har kjøpt seg 2x4 stokker og lagt dei gjennom bile om opp på dashbordet utan beskyttelse: eek : : eek :

 

så poenget mitt er. bryr folket i bergen seg så lite om bilane sine?? virker som "oi ein bulk. puttsann." "oi ein bulk i nabo bilen, puttsann ingen ser det. er bare å dra ut bulken."

 

måtte bare få ut dette, men det kommer nok meir komentarer fra meg ang trafikanter i bergen, men vil bare sei at eg er ingen "super sjåfør": rolleyes : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det store problemet er når det går utover oss som virkelig bryr seg om bilene våre. Har selv fått oppleve dette med den gammle bilne min. En kar i dy mærsje... rygga rett inn i min bil og stakk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.