Vestfold: Lokallagstreff 2.Mars.

Anbefalte innlegg

Beklager litt sein beskjed om neste møte, men grunnen er at jeg var litt seint ute med å snakke med Møller pga sykdom (ville avklare med dem om de hadde noe å stille opp med).

 

Førstkommende lokallagstreff blir pizzakveld på:

Peppes i Tønsberg fra kl 19!!!

 

Så sign up dere som kommer på Torsdag!!!

 

Jeg kommer ikke pga skole og litt lite tid akkurat nå, men vår nestleder vil dukke opp å ta ansvar.

 

Men, om ikke dette var så "spennende" så kan jeg avsløre at vi 6. April kanskje (legg merke til kanskje) skal ut å råne Q7 og Golf GT hvis vi får det til. Møller har bare Q7 som utstillingsbil nå og GTen får de ikke ennå. Men jeg jobber for at vi skal få en knalltest 6.April med pizza etterpå. Kanskje vi kan få med endel nye medlemmer neste gang til et spennende treff. Tenkte kanskje vi kan få en presentasjon av bilen. Pga det så er det mulighet for at møtet neste måned må flyttes litt på....men det tar vi når vi nærmer oss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei thomas.

 

Kan ikke på dette treffet 2.mars, men jeg skal følge med og se om det blir no råning med denne q7en :-) Da kommer jeg nok ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mest sannsynlig kan ikke jeg heller.

 

Noe møte greier med fylke ang fagprøve denne dagen.. Det var jo jævlig dumt da..

: bh : : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at Robert tar avgjørelsen om det blir noe eller ikke. Hvis ingen kan og føreforholdet er som idag er det vel liten vits, men dette er opp til Robert å avgjøre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som om det er liten interesse for det. Ka skjønne at det er andre ting som kommer i veien nå (snø) blant anet, men jeg er nå der kl 19 så får vi se. Har det ikke kommet noen til 10 over så reiser jeg igjen. Hvis det er noen som vet de kommer så si gjerne ifra her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flink gutt...eh nestleder :klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne kommet på mitt første lokallagsmøte jeg, men tenker jeg venter til neste mnd i håp om at jeg kanskje har en VAG å komme med også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som om det blir mye pizza på meg i morra da...hehe

De som kommer de kommer....som sagt så er det jo "bare" en pizza kveld i morra, men litt mere "kjøtt" på beinet neste gang......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen står godt parkert i garasjen og der vil den så til det værste været er over.. Så jeg dukker ikke opp.. Du får kose deg med pizzaen Robert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ER KLAR ETTER KL 20 JEG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det blir store greiene i dag. Som sagt så er jeg der til 10 min. over 19:00 og da stikker jeg. Er nok ikke mange som kommer i dag. Er jo ingen som har sagt at de kommer heller (untatt Kjartan da) så det blir nok bare å møte opp å smile pent til de flotte jentene der : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dag og jeg stiller kl 19! :)

 

Alltid klar for pizza : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hah!!! Ser man det ja!!!!!! Den hardbarkede kjernen slår til igjen : smil : : smil :

Da blir det jo både pene jenter OG pizza da jo :P

Passer fint det....da er det bare å komme bort da Kjartan: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den harde kjerne slår alltid til! Og håper du mente betjeninga når du snakka om pene jenter :rolleye:: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten stor fare for å såre noen så var det nok betjeningen jeg mente ja :P: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nokk bare Dag som blir såra :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oops.. Denne gikk nok bort i snømåkingen!! Sorry gutta, visste det var noe jeg skulle.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såra og vondbråten nå BE: bråk : : bråk :

 

Var som sagt en pizzakveld for den harde kjernen...som du nå må jobbe hardt med å komme inn i igjen :nana:

 

Må ikke glemme neste gang for da kan det bli mere morro : rock :

 

Er det snø hos deg da??? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er alltid tid for å treffe den harde kjernen innimellom all den jævla snøen :P

 

Litt OT: BE du må begynne å se deg litt rundt når du kjører.. Tuter å blinker med lysa når jeg ser deg, men du er mer opptatt av ræva mazdan forran : bråk :: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Må alltid være klar til en forbikjøring, vettø! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Må alltid være klar til en forbikjøring, vettø! :P

 

He he er ikke vant til å tenke i de baner mellom 7 og 15 jeg for da er jeg ute å ratter den 60 esler spreke comboen : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.