#1 Skrevet Februar 27, 2006 Min babe har en polo 2002mod der visker på bakrute pluselig slutta og virke hun svingte en tur innom møller haugesund og fikk konstatert at den ikke var sikringen men kansje et rele.De sa at hun måtte bestille en kostbar time på verksted for og fikse det. Noen her med erfaringer med dette? Lurer på om jeg bare skal kjøpe et rele (bare for og prøve) hvis det ikke er for dyrt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2006 bare gå inn på møller og si vilket rele du skal ha,, koster rundt 200 kroner viss æ ikke husker feil og prøv det først! har du målt om det er releè som er gåent? visker overføringene på vw og audi æ jo ikke di bæste, så di kan hoppe av! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2006 Jeg for min del tipper det er selve pussermotoren som har tatt kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...