Anbefalte innlegg

Har spørt fleire plasser men ingen som blir enige om kva merke mine felger er... Noken meiner Borbet T

Noken snakka om rondell.

Men på felgene står det MiM, har sett det på noken skiklig gammle felger og, men veit ikkje kva det betyr....

CIMG2326.JPG

CIMG2331.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kjener igjen felgene? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har de samme felgene selv.

8x17"

ssfelgs.jpg

7.jpg

Har aldri fått noen svar på hva de heter.

Har hørt mange har sagt rondell.

Siste personen jeg snakket med sa faktisk navnet til meg, men så glemsk som jeg er husker jeg desverre ikke dette:(

Han sa i allefall at dette var felger som var vanskelig å få tak i? Han hadde de samme på sin gamle corrado.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har spørt fleire plasser men ingen som blir enige om kva merke mine felger er... Noken meiner Borbet T

Noken snakka om rondell.

Men på felgene står det MiM, har sett det på noken skiklig gammle felger og, men veit ikkje kva det betyr....

Hadde de på gamlebilen. Jeg satte på nye emblemer med oz, husker ikke helt hva det sto på de orginale men de begynner med ro..... eller noe sånt. skal si ifra hvis jeg kommer på det..

DSCF0690.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noken snakka om rondell.

Det er rodell.. det var det det stod..! :):)Fant ei side: bla lengre ned på sida: http://www.kompressor.no/felger/bilder.htm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MIM var (er?) jo et gamelt felgmerke.. laget blandt annet en 16" felg med MYE kant til Volvo 240, husker for MANGE år siden en rosa 240 i bilsport med 16 MIM felger.. om jeg hadde hatt 240 skulle jeg hatt dem!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.