#1 Skrevet Februar 27, 2006 Har spørt fleire plasser men ingen som blir enige om kva merke mine felger er... Noken meiner Borbet T Noken snakka om rondell. Men på felgene står det MiM, har sett det på noken skiklig gammle felger og, men veit ikkje kva det betyr.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2006 Ingen som kjener igjen felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2006 Har de samme felgene selv. 8x17" Har aldri fått noen svar på hva de heter. Har hørt mange har sagt rondell. Siste personen jeg snakket med sa faktisk navnet til meg, men så glemsk som jeg er husker jeg desverre ikke dette:( Han sa i allefall at dette var felger som var vanskelig å få tak i? Han hadde de samme på sin gamle corrado. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2006 Har spørt fleire plasser men ingen som blir enige om kva merke mine felger er... Noken meiner Borbet TNoken snakka om rondell. Men på felgene står det MiM, har sett det på noken skiklig gammle felger og, men veit ikkje kva det betyr.... Hadde de på gamlebilen. Jeg satte på nye emblemer med oz, husker ikke helt hva det sto på de orginale men de begynner med ro..... eller noe sånt. skal si ifra hvis jeg kommer på det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2006 Har spørt fleire plasser men ingen som blir enige om kva merke mine felger er... Noken meiner Borbet TNoken snakka om rondell. Men på felgene står det MiM, har sett det på noken skiklig gammle felger og, men veit ikkje kva det betyr.... Det er rodell.. det var det det stod..! :)Fant ei side: bla lengre ned på sida: http://www.kompressor.no/felger/bilder.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2006 MIM var (er?) jo et gamelt felgmerke.. laget blandt annet en 16" felg med MYE kant til Volvo 240, husker for MANGE år siden en rosa 240 i bilsport med 16 MIM felger.. om jeg hadde hatt 240 skulle jeg hatt dem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...