#1 Skrevet Februar 28, 2006 Hadeland Lokallag i sammarbeid med Mekonomen Hadeland inviterer alle Vw Audi Club medlemer til et lite Vårmønstring på Mekonomen Lørdag 22 april ifra kl 10-14. Det kommer til å være muligheter for å kjøpe ting i butikken til reduserte priser for alle medlemer. Det vil også bli arrangert Playstation konkuranse selvfølgelig GT4;) Og Ts-racing kommer en tur med litt produkter og det vil være mulighet til å chipe også hvis ønskelig. Program for dagen: Åpent kl 10-14. Ps2 konkurranse ca kl 10.30-13. Bedømming kl 12.30-13. Premieutdeling kl 13.30. Avslutning kl 14. Det kommer til å bli priser i kategoriene: Beste Audi Beste VW Beste Helhet(altså bil, felger, senk, og interiør) Beste Rundetid GT4 Håper så mange som mulig kan komme på treff. Mvh Styret i VACN Hadeland og Mekonomen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2006 Wee! Kommer med Sierra...eller ? Får ikke tro det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2006 Om jeg har fått vraket mitt på veien, kommer jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2006 Vi kommer nok noen fra Tigerstaden skal dere se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2006 Jeg kommer helt sikkert, og blir garantert ikke eneste fra Mjøsa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2006 jeg tør ikke å komme hvis bilen min fortsatt ser ut som den gjør nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 1, 2006 Er vel møteplikt for dem på hadeland? Jeg kommer iallefall.. med, eller uten bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 1, 2006 Dette er jo rett over "åsen", så får vel ta en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 1, 2006 Count me in:) får vel dra med meg noen herfra i år og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 1, 2006 Jeg og Emil Morewood stiller sikkert. Får se om ikke a4 en kan bli med også i år... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 1, 2006 Jeg kommer helt sikkert, og blir garantert ikke eneste fra Mjøsa. Skal nok ikke se bort fra det, nei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 1, 2006 Jeg og Emil Morewood stiller sikkert. Får se om ikke a4 en kan bli med også i år... Ja i år er du ikke passasjer Bent Owe... du plikter å kjøre A4 i år;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 1, 2006 kommer ihvertfall 3 fra oslo... muligens flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 1, 2006 Er vel omtrent møteplikt for de fra Hadeland ja. Men bra folk er interessert i å komme, får satse på vi er like heldige med været i år som ellers når vi arrangerer treff. Noen som har noen forslag til aktiviteter eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 1, 2006 skulle ha funnet på noen aktiviteter da:) vært morro det..men hva: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 1, 2006 skulle ha funnet på noen aktiviteter da:) vært morro det..men hva: klø : vi kan jo ha tautrekking i mellom audi vw eiere;) f.eks. er jo bare å komme med forslag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 1, 2006 Hoppeslott..? Ellers høres tautrekking mellom VW og Audi-eiere ut som et morsomt påfunn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 1, 2006 Tautrekking mellom vw og audi biler!!!!! Sorry, dårlig på forslag til sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 1, 2006 Jeg stemmer for et par diigre tønnegriller Hvertfall hvis været tillater det. Skal se om ikke dette treffet skal få sammenfalle med å besøke fattern på Jevnaker ja. Skal prøve å få med noen fler fra Vestfold også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 1, 2006 Vorspiel hos Svein-Erik etter treffet!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 2, 2006 Tautrekking mellom vw og audi biler!!!!! Sorry, dårlig på forslag til sånt. jeg å en kamerat hadde tautrekking med bilene våre d var min (audi cq) mot hans vw vento 1,8..han tapte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 2, 2006 Hvis det slutter å snø, og det blir cab-vær så skal jeg ikke se bort fra at jeg ruller oppover en tur også. Kombinere det med besøk hos foreldre på Roa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 2, 2006 Det skal bli konge bra:D Gleder meg alerede jeg.. Hørte jeg Wiener? *kremt* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 2, 2006 HÆ?! hehe;) type leiv håper jeg? HEHE:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...