Vårmønstring Hadeland 22.4

Anbefalte innlegg

Får se da vøtt

:D Er vell ikke bestemt helt enda.. : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vorspiel hos Svein-Erik etter treffet!!! :tilber:: rock :: vinke :

afterparty heter det;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar hjem så tidlig du ell ? : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar hjem så tidlig du ell ? : haha :

HVEM var det som måtte hjem kl 20 når alle skulle på brenneriet, for da var kjerringa sliten??? ;):P: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må være litt ålreit da.... : haha :: klø ::rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må være litt ålreit da.... : haha :: klø ::rolleye:

mot hvem da?? ikke mot kammeratene dine ihvertfall,;) du bare stikker av med halen mellom beina, 2 skritt bak kjerringa:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEJEJEJEJEJEJEJEJEJE! :D: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja danna fy deg men er det bare meg eller er det litt off topic ?

Ps: Fy danna.. : mad ::nana::fy:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel prøve å rote seg opp ditt da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dan H har vært kjærring de siste 4 helgene så ser jo hvem han prioriterer. : rolleyes

At det er feil er en annen sak.

Men den saken her har ingen ting å gjøre med vårmønstringa her i det hele tatt. : bh :

BACK 2 Topic, :fy:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Charlen og jeg stiller opp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice Dude :D: rock :: vinke :

Må komme masse folk kommer til og bli så koselig ..

Må bare passe deg du seth så ikke kjella gruser deg med flaska si.. hmm sa jeg koselig?: klø : Nei det har vi ikke "seth" : vinke :: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice Dude :D: rock :: vinke :

Må komme masse folk kommer til og bli så koselig ..

Må bare passe deg du seth så ikke kjella gruser deg med flaska si.. hmm sa jeg koselig?: klø : Nei det har vi ikke "seth" : vinke :: haha :

he he,får ta med meg noen tøffe kompiser som kan passe på meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ja ikke sant :tilber: .. Nei blir bra dette artig at folk gidder og møte opp..

Har vell ikke vært enda men..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ja det var synd at det kolliderer med årsmøtet i klubben. Der burde det vært stort fremmøte denne gangen, fordi det ser ut tilå bli "kampvoteringer" på svært mange styreplasser. Dere kan ikke avvikle dette på fredag kveld, da ?

Hilsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ja det var synd at det kolliderer med årsmøtet i klubben. Der burde det vært stort fremmøte denne gangen, fordi det ser ut tilå bli "kampvoteringer" på svært mange styreplasser. Dere kan ikke avvikle dette på fredag kveld, da ?

Hilsen

Fredag kveld??

Det her er lagt til lørdag for å kunne ta det i butikkens åpningstid, hvis ikke hadde omtrent hele vitsen falt bort( er jo stort sett på lørdager eller søndager treff som ikke er lokallagsmøter arrangeres). Fredag er en vanlig arbeidsdag og sjelden så mange som vil ta seg fri en dag for det her, søndag har ikke butikken oppe. Helga før er det påske, helga etter Motorfestivalen og treff på Fagernes. Før påske hadde det vært litt vel tidlig og i mai så begynner det å bli sent.

I tråden med årsmøtet står det dessuten.

Nøyaktig dato, tid og sted er ikke helt fastsatt ennå, men en mulig dato er lørdag 22. April. Møtet pleier vanligvis å være på Muttern Kafe på Kalbakken (Oslo). Tråden vil bli oppdatert når tid og sted er fastlagt.

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=42824&highlight=%E5rsm%F8te

Så kan vel virke som det ikke er helt bestemt enda. : klø :

Uansett har jeg ikke sett så mange i styret som har meldt sin interesse her og på årsmøtet så er det vel vært veldig liten deltagelse de siste årene sånn jeg har skjønt. Så er ikke sikkert vi "tar" så mye av deltagelsen.

Uansett så går det ann å reise fra oss litt tidligere for å rekke møtet, kjører inn til Kalbakken på en times tid med normal kjøring så alle kan få med seg begge deler om man vil. ;)

Står jo ikke når det begynner heller så kan vel ikke være noe problem. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer med A4a, regner med at alt, med bilen,

er på plass da.

Kunne dere legge ut en liten veibeskrivelse for oss

som ikke er så kjent på Hadeland ?: smil :

Kan bli moro dette !!: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fra sør: Følg Rv4 mot Gjøvik, når man kommer til jaren, følg skilting mot Mohagen industrifelt, (ser det også ifra veien) da ligger Mekonomen på venstre side.

Ifra nord: Følg Rv4 ifra Gjøvik så ligger det på høyre side langs veien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kompis med en DØNN strøken einser rallybil 74/75 modell. Han er ikke medlem, men kan han evt. få bli med likevel? Er en meget strøken bil han har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kompis med en DØNN strøken einser rallybil 74/75 modell. Han er ikke medlem, men kan han evt. få bli med likevel? Er en meget strøken bil han har.

Så lenge det er Vag er det ikke noe problem, behøver ikke være medlem for å komme.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøve å narre han med og verve ett nytt medlem da tenker jeg. Hørtes ikke helt uinterresert ut iallefall. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han må du få til å komme... :tilber:

Die Aller Vaerste kommer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

liten påminnelse og en liten update på første post :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å gleder meg: smil : plenty polering i påsken: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg jeg og selv om jeg ikke tror jeg har noe bil ferdig til da.... begyner og få litt liten tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.