Vårmønstring Hadeland 22.4

Anbefalte innlegg

MÅ vel prøve og rote seg dit vel..,,: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MÅ vel prøve og rote seg dit vel..,,: vinke :

Vi får samle gjengen og dra over Tore..ifjor var vi 3 biler...i år blir vi minst dobbelt så mange:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får samle gjengen og dra over Tore..ifjor var vi 3 biler...i år blir vi minst dobbelt så mange:)

det er best;):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe;) vi er vel en 7-9 stk som jeg håper kommer:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

å det blir vel til at jeg kommer en tur også... men det blir nok med original bil da... : gråter : Styling ++ er litt forsinket... : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det gjør da ingen ting, jeg har jo også orginal bil da;) så er jo bare å komme det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nok også mede original bil desverre. Det hadde røket ei maskin hos Oettinger, så det kommer ingen deler før den tid. : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er så si klar: rock : ... mangler bare r32 baklampene ,og plugg til viskeren bak, i skrivede stund... Ditec behandling til onsdag: smil : ...så er det bare og vente til 22...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice Tore:) min er og klar..tatt lakkforsegling og polert..mangler kun en xtra shine fredag med xtra feit voks;) justerbart får jeg ikke på noen uker enda:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice Tore:) min er og klar..tatt lakkforsegling og polert..mangler kun en xtra shine fredag med xtra feit voks;) justerbart får jeg ikke på noen uker enda:(

Skal dere kjøre sammen bortover eller? Kan henge meg på ved statoil på samsmoen om dere gjør det.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan vi, ..hele bølingen fra HF... regner med at jeg skal vaske på gran,, så må vel være litt tidlig ute..? vaskemuligheter nærmest mulig mekonomen..??:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal dere kjøre sammen bortover eller? Kan henge meg på ved statoil på samsmoen om dere gjør det.. ;)

Ja vi kjører vel sammen tenker jeg.. Ja tar en liten stopp og plukker med deg der da vet du:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan vi, ..hele bølingen fra HF... regner med at jeg skal vaske på gran,, så må vel være litt tidlig ute..? vaskemuligheter nærmest mulig mekonomen..??:rolleye:

Var det ikke vaskemuligheter på mekonomen a? elelr er jeg helt på bærtur? hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo....var vist det: dum : må reise tidlig vel..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vaske mulighet på mekkonomen , esso på jaren max500meter og shell i brandbu 1km .. så vaske er ikke noe problem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel nesten dra i 06.00 tia Tore;) hehehehe.eller ikke:) men må få vaska før vi ruller inn da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir mulighet for å vaske på Mekonomen der, men blir sikkert lang kø der.

2/3 (avhengig av om alle funker) selvvaskehaller på Esso stasjonen som ligger 500 meter nedenfor (sør) på RV4 og en selvvaskehall i en Shellstasjon som ligger i Brandbu sentrum, ca 2 km unna. Er også mulighet for selvvask på en Hydro Texaco stasjon som ligger rett sør for Gran sentrum, ca 5 km unna Mekonomen.

På alle disse stasjonene er det mulighet for maskinvask om noen foretrekker der, dessuten en Statoil stasjon i Brandbu sentrum med bare maskin.

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Shell er det visst et skikkelig søkk rett foran åpningen som er et helvete for lave biler, ettersom jeg fikk høre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut:) Når begynner det liksom der da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut:) Når begynner det liksom der da?

Mekonomen? 10 det. Men de stasjonene åpner tidlig da. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte når det begynnte på " vårmønstringa " jeg..når ting begynte å skje lixom..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om alle stiller teller vi faktisk 11 biler fra Hønefoss så langt. Ikke værst!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte når det begynnte på " vårmønstringa " jeg..når ting begynte å skje lixom..:)

He,he. Er 10 det åpner så regner med vi kommer igang ganske fort etter det. Spørs litt hvor mye vi klarer å ordne på forhånd.

Men wienerene er nok ikke varme før litt etterpå. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om alle stiller teller vi faktisk 11 biler fra Hønefoss så langt. Ikke værst!!!!

11 biler? åjda;) ikke dårlig det nei.. Ha wienerene og gt4 klare , vi kommer;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

11 biler? åjda;) ikke dårlig det nei.. Ha wienerene og gt4 klare , vi kommer;)
det skal vi ha;) blir moro detta:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.