#1 Skrevet Februar 28, 2006 God dag alle sammen, ville bare høre hva folket meiner om angeleyes. Jeg liker ikke BMW særlig godt i utgangspunktet, og det var nesten så jeg ikke trodde helt på det jeg sjøl gjorde når jeg bestilte angel eyes til min A4. Men da jeg fikk de på, så synes jeg faktisk det så ganske bra ut. Disse har svart bakgrunn i lyktene, da jeg synes det tok seg best ut på mørk bil. (Chrom er ikke min greie....) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2006 Ja, je veit fangeren ikke ser så veldig bra ut, så vennligst ingen kommentarer til den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2006 Synst det ble fett jeg! Vet ikke hvor populært det er ellers her på forumet da men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2006 Synst det ble fett jeg! Vet ikke hvor populært det er ellers her på forumet da men.. Angeleyes er tøft synst jeg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2006 Veit det er en del her som ikke liker det ja, og likte dem ikke spesielt godt før jeg fikk dem på bilen sjøl. Fikk dem for en rimelig penge, og da ble det et enkelt valg mot andre lykt typer. Angrer heldigvis ikke på valget hvertfall, bortsett fra at jeg nok gjerne vil kjøpe andre pærer. Lyser jo gult på fullt lys jo. Hører heme på franske biler det...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 4, 2006 Syns det ble pent jeg.. Fikk bare såvidt sett det når jeg passerte deg ved Hydro Texaco ved Elkjøp der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 5, 2006 Syns det ikke ble noe pent jeg....men når sant skal sies er jeg ikke den største fansen av angeleyes!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2006 Syns det ble pent jeg.. Fikk bare såvidt sett det når jeg passerte deg ved Hydro Texaco ved Elkjøp der.. Stemmer, je kjente igjen bilen din når je hadde passert deg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 6, 2006 Syns det ikke ble noe pent jeg....men når sant skal sies er jeg ikke den største fansen av angeleyes!! Det er nok flere som deler det synspunktet med deg. Men je synes da det ble penere enn med original lyktene je. Dessuten så lyser de en del bedre også, så da er je fornøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...