#1 Skrevet Februar 28, 2006 Dette sier litt om hvor legendarisk bilen er... http://www.fourtitude.com/news/publish/Features/printer_1220.shtml Ååååhh... Skulle så inderlig gjerne hatt en sånn... Eller kjørt... Eller sittet på... Eller bare sett rullende forbi! Dagen hadde blitt så mye lysere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2006 The Sport quattro was sold as a 2+2, though the back seat of today's TT coupe looks spacious in comparison. Ja her var det trangt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2006 Ja her var det trangt.... Hehe som Jørn Amundsen sa til meg en gang på Våler : "Er kun amputerte pygmeer som passer bake i en Sportquattro" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2006 Hehe som Jørn Amundsen sa til meg en gang på Våler : "Er kun amputerte pygmeer som passer bake i en Sportquattro" Små unger vs Sport quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2006 Små unger vs Sport quattro Bare kjøpe barnestoler, så får jo smårollingene faktisk litt benplass LØP Å KJØP!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2006 var ikke nødvendigvis bare plassen jeg siktet til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 5, 2006 for en bil. helt rått. *vil ha* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...