#1 Skrevet Mars 1, 2006 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=419285#post419285 Vårmønstring på Hadeland 22 april. Noen herfra som kommer? Kjøre sammen nedover? Mekonomen ligger rett ved RV4 sør for Lygna for de som ikke vet det. Bjørn tar nok imot oss med åpne armer...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2006 Tør vi detta da ? Totninger er som kjent ikke så veldig populære på hadeland Neida.. Regner med at jeg kommer en tur ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2006 Tør vi detta da ? Totninger er som kjent ikke så veldig populære på hadeland Neida.. Regner med at jeg kommer en tur ! Ting er ikke så ille lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2006 å jeg vet nå ikke jeg Men får ta seg en tur vell! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2006 å jeg vet nå ikke jeg Men får ta seg en tur vell! Har da vært borte i det samme andre veien å da. Men vi håper på flest mulig folk for å holde oss litt til topic. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2006 Om bilen holder seg og det ikke krasjer med noe viktge greier, så tipper jeg det blir tur på meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 2, 2006 Tør vi detta da ? Totninger er som kjent ikke så veldig populære på hadeland Neida.. Regner med at jeg kommer en tur ! Sitter på jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 2, 2006 kommer jeg om jeg får senkesettet mitt av vwcarconsult, er på 5'nd uke nå,,, haff.... så nå står bilen uten skilt, pga mangel av eugodkjenning.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 3, 2006 kommer jeg om jeg får senkesettet mitt av vwcarconsult, er på 5'nd uke nå,,, haff.... så nå står bilen uten skilt, pga mangel av eugodkjenning.... har du blitt avskilta?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 3, 2006 Sitter på jeg? Den er knut ! Regna med det hvis det ikke blir vag på deg snart å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 3, 2006 har du blitt avskilta?? nei, leverte inn skilta...... bilen skulle vært godkjent januar, og fikk en måned extra, og i mars så ville jeg få avskiltningsbegjering, så leverte like godt inn skilta..... så får håpe senkesettet dukke opp snart,,,,, fikk feil på ene demperen min, så det ble ikke godkjent...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 3, 2006 nei, leverte inn skilta...... bilen skulle vært godkjent januar, og fikk en måned extra, og i mars så ville jeg få avskiltningsbegjering, så leverte like godt inn skilta..... så får håpe senkesettet dukke opp snart,,,,, fikk feil på ene demperen min, så det ble ikke godkjent...... oki, nå må du vel betale uansett om for å få utlevert skilta dine selv om du hadde kjørt uten eu godskjenning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 4, 2006 oki, nå må du vel betale uansett om for å få utlevert skilta dine selv om du hadde kjørt uten eu godskjenning? koster ikke noe nå som dem er levert frivillig innen fristen, altså før mars.... men hadde kostet om jeg ikke hadde levert dem, eller at dem hadde blitt beslaglagt som jeg skjønte det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 4, 2006 koster ikke noe nå som dem er levert frivillig innen fristen, altså før mars.... men hadde kostet om jeg ikke hadde levert dem, eller at dem hadde blitt beslaglagt som jeg skjønte det Så lenge du leverer inn dem frivillig, og bilen har stått med begjær i tre år, er det fremdeles gratis Værre om Onkel kommer å klipper de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 18, 2006 Kommer om turboskiftet er blitt ferdig til da......venter spent på de siste delene om dagen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 18, 2006 kanskje eg kjem ein tur og.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 24, 2006 Skal se om passelaten er klar til en tur jeg. i så fall henger jeg meg med tenker jeg. håper i så fall på en lang kollone her fra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 24, 2006 Skal se om passelaten er klar til en tur jeg. i så fall henger jeg meg med tenker jeg. håper i så fall på en lang kollone her fra Jo fler jo bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 24, 2006 Bare det ikke regner så kommer jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 24, 2006 Bare det ikke regner så kommer jeg. å? er ikke bilen vanntett? :D:D:D får si ifra om du vil ha selskap, sikkert ikke fått i stand bilen til da jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 25, 2006 å? er ikke bilen vanntett? :D:D:D får si ifra om du vil ha selskap, sikkert ikke fått i stand bilen til da jeg Ha ha festlig du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 18, 2006 Blir det kolonne eller..? Lillehammer/Hamar - Gjøvik - Raufoss - osv..? Hiver meg vertfall på på Gjøvik om ting går etter planen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 18, 2006 Jeg og flere henger meg på fra Gjøvik eller Raufoss. Nå har dere planlagt avreise fra Gjøvik? Treffet er fra 10 til 14. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 18, 2006 har veldig lyst, men er redd jeg ikke har fått ordna hjullager og justert forstilling innen den tid desverre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 18, 2006 jobber eg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...