#1 Skrevet Mars 1, 2006 Skal bytte skiver og klosser rundt om nå, og har planer om å bytte clutchen snart og. Noen som vet hvor det lønner seg å handle, og hva jeg bør kjøpe ? Vil gjerne ha mest mulig for penga, men samtidig ikke blakke meg på overdimensjonerte deler når bilen er original. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2006 Det er noe som heter clutch og bremsespesialisten eller no i smalvollveien på alnabru i oslo...De driver kun med det og er naturligvis flinke. Er vel ikke den rimeligste løsningen, men de er ikke så dyre heller har jeg inntrykk av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2006 ja, ok.. Men får man kjøpt bare delene der ? Har planer om å gjøre alt selv.. Noen som har erfaringer med mekonomen når det gjelder clutch ? Så de hadde et "kit" der som ikke var så dyrt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2006 åja ok...du skal gjøre det selv ja...nei da blir det jo en annen sak. Da er det bare å glemme dem. Er nok mange andre her da som kan tipse deg om firmaer og rabbater osv på deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2006 Både clutch og bremsedeler fra Mekonomen er vel helt ok. Regner med at dette blir billigste alternativ da du uansett ikke skal oppgradere noe. Mekonomen har jo litt forskjellige typer/merker også. Bilutstyr eller Thorshov bilrekvisita, Biltema kanskje......? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2006 Alt er jo absolutt verdt å sjekke opp Men kunne kanskje tenkte meg noen klosser som ikke støver så fælt, som passer rett på det originale av det andre.. Takker for tips, bare å fortsette å gi noen hvis dere vet noe der ute, gjerne om steder vi har rabatter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2006 Jeg har Mintex klosser rund baut på bilen og de støver en del mindre enn org,fåes hos Mekonomen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 1, 2006 Jeg har Mintex klosser rund baut på bilen og de støver en del mindre enn org,fåes hos Mekonomen De er bra ja ? Monterte Mintex klosser på Coupe'n min rett før jeg solgte den. Kanskje prøve slike til Corradoen og da, var ikke så ille pris heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 1, 2006 De er bra ja ? Monterte Mintex klosser på Coupe'n min rett før jeg solgte den. Kanskje prøve slike til Corradoen og da, var ikke så ille pris heller De er faktisk veldig bra,biter mye bedre enn org klosser + at de støver mindre. Go for it! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 1, 2006 De er faktisk veldig bra,biter mye bedre enn org klosser + at de støver mindre. Go for it! Done deal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 1, 2006 fikk nettop tilsendt clutch fra norsk bildelsenter. fikk god pris! halv pris av orginal tror jeg:) Anbefaler dem. Snakk med Tor Anders Aasland, virker som han har roen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...