#1 Skrevet Mars 1, 2006 Hvor mye ville dere betalt for disse felgene jeg har på hand...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2006 Sinnsykt fete felger! RH felger er pent på audi, synd det er så upasse boltsirkel. Som regel 5x130 som porsche bruker. Men jeg hadde hvertfall vært villig til å gi litt for noen fete RH som passer til min bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2006 Har et sett akkurat like liggende her.. De betalte jeg 3500 kr for, men da var de ikke akkurat strøkne.. Har pusset de opp og da ble de bra.. Synes de er verdt 4-5000 for kun felgene jeg da om de er i god stand... Innpresset på dem er vel 60 eller noe og boltsirkelen er 5x112 så følger det med adaptere/spacere som gjør at innpresset blir rundt 35... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2006 Ligger noen RH hjul på finn oxo,8000kr inkl dekk skal han ha. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=6870350&sid=9a0iOlmLV027721&pos=238&tot=289&page=10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2006 Ligger noen RH hjul på finn oxo,8000kr inkl dekk skal han ha. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=6870350&sid=9a0iOlmLV027721&pos=238&tot=289&page=10 Er vel de som han har på hånda? samme bilde iallefall.. sett annonsen flere ganger.. har ligget ute en stund... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2006 Hehe,det var det jaggu. Blind jeg vettu! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2006 Stemme det, har hatt dialog med karen. Har lyst på disse til S2`en min. Men syns prisen er litt drøy... siden jeg ikke har noen garanti for at felgene er uten kast og slag. Har nemmeli kjøpt 8 alu felger brukt i min karriere uten særlig hell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 1, 2006 Stemme det, har hatt dialog med karen.Har lyst på disse til S2`en min. Men syns prisen er litt drøy... siden jeg ikke har noen garanti for at felgene er uten kast og slag. Har nemmeli kjøpt 8 alu felger brukt i min karriere uten særlig hell. Innpresset på selve felgene er vel 60.. Så er det sikkert 20mm spacere som følger med.. Dette er sånne du skrur fast i navet og så skrur du felgen fast i spaceren.. Ellers er det helt konge felger som ikke alle har, men er nok desverre mye felger som ikke er heelt i ballanse.. Fort gjort å få en liten u-rund felg... Greieste er vel å kjøre dem i en avballanseringsmaskin og se på felgen om det er noe bulker i dem om du kjøper dem... Jeg har 25mm spacere på mine og da blir innpresset 35.. Har et annet felgsett som det er likt system på med 60 i innpress og med spacer men det er Artec.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...