#1 Skrevet Mars 1, 2006 NGK arrangerer glattkjøringstreff 4. mars klokken 10.00-16.00 på travbanen i Surnadal. Vi er mest sannsynlig ett par stykker som skal innover til "gokk" for å se på/delta. Noen flere som har planer om en tur til "gokk" på lørdag? Tenkte på at vi da kunne avtalt tidspunkt etc for å samkjøre innover hvis dette er av interesse. Blir vi "nok" biler tar jeg med banneren vår, slik at vi får hengt opp denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2006 Jeg er GO.... Håper vi blir fler en meg å eskild nå da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2006 hadde sikkert vert tøft men står vel på hode i motorrommet jeg da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2006 hadde sikkert vert tøft men står vel på hode i motorrommet jeg da.... Kunne godt tenkt meg, men blir ikke denne gangen, masse som skulle vært gjort med bil, kursing etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2006 Jeg skal snakke med Bjørnar og høre om vi kan dra. Hadde vært veldig morsomt. Kommer tilbake med svar. Eskild: Skal du kjøre selv? Skal du overnatte? EDIT: Bjørnar kjører selv, men drar på fredag sammen med fiskar'n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2006 Som Bjørnis antydet her, kommer jeg også.. Vi må vel greie å stille noen biler vel (?) slik at vi får henge opp banneren vår!!! Ingen som er intresserte til å ta en "weekend" inne i dalen da, så kunne vi ha børstet støvet av slalom skiene eller snowboardet? Kunne jo tatt en aldri så liten fest på lørdag eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 2, 2006 Hvem er fiskern? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 2, 2006 Hvem er fiskern? På en eller annen merkelig måte så kaller Bjørnis dama mi for fisker'n. Tror det har noe med at når jeg var i Surnadalen, skulle jeg fiske. Og det var der vi ble kjent (altså dama). Derav navnet tror jeg, men så er ikke Bjørnis helt god i hodet, tror det kommer av for mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 2, 2006 traff du dama di på fiske? Jøss.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 2, 2006 traff du dama di på fiske? Jøss.... Ikke helt, hun hater fisking, men jeg møtte henne i dalen der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 2, 2006 Ikke helt, hun hater fisking, men jeg møtte henne i dalen der. Ro, ro, ro din båt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 3, 2006 Jeg er GO.... Håper vi blir fler en meg å eskild nå da.... Tar med sneipen og blir med jeg, når drar vi herifra da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 3, 2006 Overstående er bare å glemme ja! Må kjøre lastebil tur/retur Svolvær, noen hadde "glemt" å varsle/spørre meg såpass lenge slik at jeg måtte bare si ja..... (Søsterens flyttelass) Er visst ikke meningen jeg skal få med meg noe som helst.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 3, 2006 Flyttelass? Hvem i h#lv*te... Hehe, neida... det var synd å høre at det atter en gang ikke skulle passe for deg Svein. Får vel ikke med deg lokallagsmøtet på søndag heller du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 3, 2006 Nei desverre, blir vel mellom 17-18 timer en vei: eek : , og jeg drar kl 10 i morgen... Får vel lese om det på forumet som vanlig! Er ikke mye fornøyd sneipen heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 3, 2006 Ingen som er intresserte til å ta en "weekend" inne i dalen da, så kunne vi ha børstet støvet av slalom skiene eller snowboardet? Alpinbakken er åpen 11-16 både lørdag og søndag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...