Anbefalte innlegg

Heisann, skal bytte bakstillingen på bilen min, og tenkte da samtidig og bytte de 2 foringene samtidig...er dette noe man kan gjøre selv?

 

Vil ha powerflex foringer, lurer derfor på om dere vet om noen steder dette kan kjøpes billig?

 

Mvh Fredrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd og søke, men aner ikke hvordan det er og bytte foringene bak på corrado 90 mod...noen som vet? burde jeg bare få satt det vekk? eller er det mulig og få til selv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er lett å bytte sjølv om du har ein tung hammer og ein god meisel. Har du tilgang til å varme med gass blir jobben litt lettere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.autopower hjelper deg med de foringene du trenger. pluss at klubben har litt rabbater der. synd du bor så langt unna eller kubbe jeg ha hjulpet deg.

men en liten varmer fra biltema og grom slager og meisel. er det ru trenger, kanske en liten sag men trur ikke det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal du ha ting i tide så gløm poverflex.no iallefall.

helt enig med Tor Olav her, snakk med autopower. Kjempeservice og fikk varene meget kjapt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var 2 powerflex-foringer til bakstillinga bestillt fra autopower med 10% rabatt...

får bare håpe det går greit og sette på...takk for alle svar ;)

 

mvh Fredrik Helberg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare gode ting å si om autopower :)

 

Dette fikser du på en liten kveld .. Lykke til ..

 

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.