Anbefalte innlegg

Heisann..

Her om dagen når jeg skulle starte opp bilen så var vinduet mitt plutselig nede når jeg kom til bilen, det hadde da gått ned av seg selv, aner ikke hvordan. Etter det har ikke noen av vindusbryterene fungert, så jeg måtte koble 12v direkte til vindusmotoren på førersiden (der vinduet hadde gått ned) for å hvertfall få ruta opp i disse kalde dager.

Noen som har en ide om hvordan jeg skal få el.vinduene mine til og fungere igjen?

Kan kanskje nevne bilen også sentrallåsen låste seg hele tiden den dagen, og selv om den var låst så prøvde den fortsatt og låse seg, aner ikke om det kan ha en sammenheng, men har ikke skjedd noe slikt etterpå hvertfall (sikkert bare kulden).

Noen tips ang vinduene?

Mhv Fredrik Helberg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På disse så sitter det en mikrobryter i låsekassen som også styrer vinduene(tror jeg) Når du vrir nøkkelen helt over til v. å holder den dær så skal vel rutene gå ned... Har vært borti dette på passat. Kunden parkerte på gardemoen. Dro på ferie en uke. Kom hjem å så at det hadde snød mye. Vinduene på bilen(alle) hadde gått ned av seg selv..... Hadde litt måke jobb inni bilen etterpå.....

Kan være samme feilen siden du sier sentral låsen fusker....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okai, er det en måte og sjekke om det er denne mikrobryteren på? hvor mye koster den sånn ca?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitter denne mikrobryteren i dårhåndtaket? eller hvor sitter den? for da kunne jeg bare bytta dette for å sjekke..har et annet liggende tror jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.