#1 Skrevet Mars 2, 2006 Jeg lurer på å kjøpe noen nye felger til S4`n min. Det er en 1991 mod og IKKE Ufo bremser. De felgene jeg har nå er 8,5x18" Men jeg har lyst å ha det breiest mulig og med en felgkant. Jeg skal bruke samme dekkene som jeg har fra før 255/35-18. Men hvor brei felg er det mulig å få på uten at det begynner å subbe å det må være innenfor regelverket?! Det skal være størst mulig kant og breiest mulig felg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2006 Jeg lurer på å kjøpe noen nye felger til S4`n min. Det er en 1991 mod og IKKE Ufo bremser. De felgene jeg har nå er 8,5x18" Men jeg har lyst å ha det breiest mulig og med en felgkant. Jeg skal bruke samme dekkene som jeg har fra før 255/35-18. Men hvor brei felg er det mulig å få på uten at det begynner å subbe å det må være innenfor regelverket?! Det skal være størst mulig kant og breiest mulig felg. Du får til plass til 10x18 felger bak med ET25 Dvs du KAN få plass til 11x18 med rette innpresset. Vet at det går fint med ET40 på 10x18 felger bake på S4 C4. Skal selv ha 10x18 Porsche felger bak på min S4 til våren. Har hatt det før også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...