#1 Skrevet Mars 2, 2006 Folk herfra skal vell oppover? Noen forslag til kjørerute? kjøretid er ca 2 timer. Jeg skal værtfall oppover! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2006 Et forslag: 112.6 km 1 t 47 min Skien Bil kl. 09.00? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2006 Me er en gjeng som kjører fra Skien Bil kl. 09.00. Er framme ca 10.30. Er berre ein vei opp der. Ikkje E18, men mykje kulare vei å kjøra! Audi vei, for Audiar uten Maskara og annen sminke. =) Hvis nåken vil kjøra samen med oss 09.00, så send meg ein SMS på 90046355, så me vett om me skal venta på nåken. Håpar det blir mange som skal opp, for dette blir KONGE!!!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2006 Joda ! Tommy fra GA + junior skal oppover ! Regner med at vi stiller på SB klokken 09.00. Tommy Nikolaisen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2006 Joda ! Tommy fra GA + junior skal oppover ! Regner med at vi stiller på SBklokken 09.00. Tommy Nikolaisen Da blir det noen biler klokka 9 i allefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2006 Jeg drar fra moheim kl. 08.00 for og være der ved de tider de starter. Vis noen ønsker og følge med så er jeg til og treffe på 97133292. Vi kjører da en VW passat GT5 syncro og en Audi 80 Cab. rosa... mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 4, 2006 Vi drar fra Porsgunn ca kl 07.30 iallefall... Prøve å være der før "det store innrykket"! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...