#1 Skrevet Mars 2, 2006 Hallo! Noen som vet hvor man får kjøpt slike dekk-reperasjons-sett som er av litt kvalitet? Fant et sett på mobilsentrum.no... men er ikke helt sikker på kvaliteten på det..!? Noen som har prøvd det? Har en kompis som et slikt sett, et gammelt og godt brukt (er beregnet til lastebiler), og det futter som juuling! Og er jo myye billigere enn å kjøpe et nytt dekk! Noen som vet om noen butikker som selger slikt? -Thomas- Link til Mobilsentrum sitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2006 Hallo! Noen som vet hvor man får kjøpt slike dekk-reperasjons-sett som er av litt kvalitet? Fant et sett på mobilsentrum.no... men er ikke helt sikker på kvaliteten på det..!? Noen som har prøvd det? Har en kompis som et slikt sett, et gammelt og godt brukt (er beregnet til lastebiler), og det futter som juuling! Og er jo myye billigere enn å kjøpe et nytt dekk! Noen som vet om noen butikker som selger slikt? -Thomas- Link til Mobilsentrum sitt Jeg kjøpte fra mobilsentrum. Har ikke brukt det på min egen bil, men på en kompis sin + på en tilhenger. Funka fint det. Eneste minuset jeg kan komme på var at limen brukte så lang tid på å tørke. Tror vi venta i nesten en time. Mener å ha hørt at slik dekkreparasjon ikke er lovlig lenger, uten at jeg skal si det helt sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2006 er dette for å plugge dekket fra utsiden eller? er kun lov å reparere dekk i banen å pluggen skal trekkes fra innsiden. Motorsykkeldekk er vel ikke lov i det hele tatt.. er det jeg har hørt vertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2006 Jeg har fått dette gjort to ganger på dekkverksted. Tror jeg betalte 200kr gangen. Det ble like tett begge gangene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2006 Har gjort dette masse da jeg reparerte dekk på en bensinstasjon innimellom.. Det var sånne "gummipinner" som man hadde på lim og trykte ned i hullet og kappa de etterpå.. Funka knall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2006 Har gjort dette masse da jeg reparerte dekk på en bensinstasjon innimellom.. Det var sånne "gummipinner" som man hadde på lim og trykte ned i hullet og kappa de etterpå.. Funka knall.. Slik pinne som du bretter dobbel og stapper inn i dekket utenifra ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 3, 2006 jeg bestilte nå et sånt sett fra mobilsentrum. Skal prøve det på sommerdekket. la bare på vinterdekkene når jeg punkterte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 9, 2009 Gammel tråd, men stadig aktuelt! Er det noen som har oversikt over andre greie rep. sett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 9, 2009 http://www.gasolin.no/index.php?main_page=product_info&cPath=44&products_id=888 dekk plugger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...