Anbefalte innlegg

Er det noen som har kjennskap til noen som kan evnt glass/sandblåse kalippere og deretter pulverlakkere ? Gjerne i Oslo området..Har to stk kalippere som kunne trengt en shine.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei ddu jeg har kjøpt meg glass nå, går og venter på og få dette i posten vær dag som helts nå¨(skulle vært her i dag)

send meg en pm så blir vi nokk enige

 

ps har bestilt fint glass for finest mulig resultat.

 

du når meg også på 90953910

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har kjennskap til noen som driver med pulverlakk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjenn!

 

Et lite søk på nett så fant jeg disse som utfører pulverlakkering.

Håper det hjelper!

 

mvh,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk:) Da skal jeg ta en ringerunde på mandag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel _nesten_ like bra med stålbørste og en liten flaske fra FoliaTec, må jo gjøre dette hvert/hvert annet år uansett dersom det skal se 'strøkent' ut.. Flere tråder om dette her, tror noen har god erfaring med hammerite også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rengjorde mine SKIKKELIG med stålbørste og brukte sølvfarget Hammerite.Sitter som fy! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rengjorde mine SKIKKELIG med stålbørste og brukte sølvfarget Hammerite.Sitter som fy! ;)

har du sett:) ...har en slik boks stående som jeg tenkte å bruke på mine: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rengjorde mine SKIKKELIG med stålbørste og brukte sølvfarget Hammerite.Sitter som fy! ;)

Dette er noe jeg også har gjort på alle bilene mine. Den sitter veldig bra!Og det er en løsning som ikke koster noe i forhold til å pulverlakkere...

Å pulver lakkere calipterne er jo bare bortkasta uansett, med bremseveske, bremsestøv og annet dritt fra vegen,så er blir det ikke akkurat noe bedre resultat skulle jeg mene. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er noe jeg også har gjort på alle bilene mine. Den sitter veldig bra!Og det er en løsning som ikke koster noe i forhold til å pulverlakkere...

Å pulver lakkere calipterne er jo bare bortkasta uansett, med bremseveske, bremsestøv og annet dritt fra vegen,så er blir det ikke akkurat noe bedre resultat skulle jeg mene. :)

Har fått kjøpt meg litt kalipper lakk i racing red farge. Den skal vel holde ettersom den er til kalippere. Får prøve litt først og se om fargen matcher den originale til de nye foran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

CIMG1254.jpg

 

CIMG1258.jpg

Da var delene glassblåst..(tok over 4 timer) så nå gjenstår det bare å få de røde! cimg1258

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

CIMG1278.JPG

 

CIMG1262.JPGDa var kalipperne lakkert,med Porsche logo:) Nye pakninger...

Og skivene har fått en omgang med galvanisering. resultatet her-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toppers Øystein!

 

Dette blir jo "pølse i brød" når du får det på ( ha det klart til imorgen?)

;)

 

hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he he..ja pølse ibrød tjænest:) Ble ganske fornøyd med resultatet Anders. Fikk av grillen også.Den henger til tørk etter lakkering.Får vel gå ned i verkstedet og se om det er tørt så jeg får satt den på...hmmm hva skal jeg pelle av nå da? Gjenstår bare å få sprøytet felgene nå så ligner det snart på noe. Og 200 ville ponnier til under panseret så horna mine kan gro skikkelig ut snart:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[ATTACH]36983[/ATTACH]

 

[ATTACH]36984[/ATTACH]Da var kalipperne lakkert,med Porsche logo:) Nye pakninger...

Og skivene har fått en omgang med galvanisering. resultatet her-

 

 

så gromt ut dette ja. ser jo bedre ut en nytt jo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann.Hvilket merke er den caliper lakken du har brukt?Så ut som det ble meget bra:) Og hvor har du fått tak i de nye Porsche klistremerkene?

m.v.h Fredrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

porsches egen indisch rot.. ble veldig bra.Like bra som de nye... merkene bestilte jeg fra en kar i usa. har to til overs hvis du trenger:) Stensiler som man klistrer på,lakkerer og river av, blir helt identisk. Holdt liksom med å legge ut 20 tusen i bremser(skiver,klosser,brekksett og to nye kalippere)de bak som du ser på bildet har jeg kjøpt brukt og overhalt.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit å spare de pengene da:)

Hvor har du kjøpt lakken?Og hvor mye skal du i tilfelle ha for de merkene?

Skulle egentlig hatt 4 men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.