Tips på soting på sør og østlandet?

Anbefalte innlegg

Noen som har gode tips på hvem som gjør dette bra?

Og ca pris? gjelder en rs2.

Nils

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ATAC i arendal har greie priser og gjør en god jobb har jeg hørt..Tlf 37036030

 

 

-Torgny-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.. Mamma og pappa driver bilpleie.. Vi utfører også solfilm.. Holder til i Moss.. Kanskje litt langt, men da blir det gjort ordentlig.. Kan legge ut noen bilder av a4 og a3 hvis du vil..

 

Her er pris EKSEMPLER på de forskjellige biler.. Kan sikkert få ordnet noe klubb rabbat :D

 

http://www.strb.no/html/page_2.asp?clientid=433757&pageid=232700&nocache=3337061

 

PS : Link tatt fra strømmen bilpleie, men vi har ganske like.. Er bare en anntydning.. Er forskjellige fra bil til bil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ATAC i arendal har greie priser og gjør en god jobb har jeg hørt..Tlf 37036030

 

 

-Torgny-

 

Har bare hørt gode ting om dem jeg og, selv om jeg ikke har noen erfaring med akkurat dette hos dem. Hyggelige folk å handle med ihvertfall, det kan jeg bekrefte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt snakk om ATAC tidligere, får ta en telefon til de da! takk for tipset!

 

Nils

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du undersøke pris på en A6 2001 mod alle rutene (5 store + 2 små) og en Passat, hmmm.. 98mod?

5 ruter.. Kan ta demontering av dørpaneler og sånt selv for å spare dem for tid.. gjerne pm meg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.