Hva mener folket om disse felgene (barracuda xtreme)?

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter felger til sommeren og da har jeg sett på disse Barracuda felgene i enten 18" eller 19". Vil gjerne høre noen meninger om disse felgene og hva ville passet best på en audi A4 8E som er senket 30mm, 18" eller 19"? Er redd for at 19 vil bli for stort slik at bilen ser alt for høy ut. Eller vil dette gå greit med 30 mm senk. Har ikke tenkt til å senke mer.

xtreme_champ_3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tøffe felger, sånne felger bør jo være størst mulig, men både 18"og19" er jo forholsvis stort. Men vet ikke hvordan det blir på a4 da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøffe felger!!!

Jeg ville gått for 18" men kjørt breie dekk 265\35-18 eller noe sånt.

Tøft med BREIE dekk:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har egentlig lyst på Sportec felgene, men de blir ALT FOR DYRE. Så kom jeg over Barracuda felgene som er på halvparten av prisen sammenlignet med Sportec felgene.

Ser dere likheten? Vet noen forskjellen på disse to felgene både utseende messig og kvalitetsmessig?

bilde1: Barracuda

bilde 2: Sportec

xtreme_champ_3.jpg

Sportec_Mono_19tomm.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utenom den teite senterkoppen på Barracuda'ene så var de ganske like. Når det gjelder kvalitet så gjenspeiles det ofte i pris...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan kontakte http://www.artracing.no for å få tak i Barracuda'ene, de importerer disse.

Jeg hadde gått for 19", jeg tror det blir greit på bilen din jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Penne felger, minner meg om BBS hjul.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøffe felger!!!

Jeg ville gått for 18" men kjørt breie dekk 265\35-18 eller noe sånt.

Tøft med BREIE dekk:tilber:

265/35 18 og 30mm senk vil neppe se særlig lurt ut. 225/40 18 er nok den dim som blir riktigst på denne bilen.

Tøffe felger, løp og kjøp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøffe felger. Men trur ikkje egville gått større enn 18"...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem selger sportec felger her i landet???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem selger sportec felger her i landet???

Artracing bl.a

Sjekk: Artracing.no

Bruker og ha bra priser til klubbmedlemmer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan kontakte http://www.artracing.no for å få tak i Barracuda'ene, de importerer disse.

Jeg hadde gått for 19", jeg tror det blir greit på bilen din jeg.

Selger artracing både barracuda felgene og sportec felgene? Jeg vet at quality import selger barracuda, men visste ikke at artracing også gjorde det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet forskjellen på fargene på disse to felgene?

På barracuda felgene så står det at den er champagne silver. Hva slags farge er dette sammenlignet med sportec felgene.

Jeg hadde garantert gått for sportec felgene hvis jeg hadde hatt råd til dem, men de er jo svin dyre. Barracudaen er mer rimeligere i pris. Vet noen hvor mange prosenter man for hos artracing om man er medlem i klubben?

Får vi prosenter hos quality import?

Hvis de selger barracuda på artracing så kjøper jeg derfra. Har hørt at det er bra mennesker der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er på utkikk etter felger til sommeren og da har jeg sett på disse Barracuda felgene i enten 18" eller 19". Vil gjerne høre noen meninger om disse felgene og hva ville passet best på en audi A4 8E som er senket 30mm, 18" eller 19"? Er redd for at 19 vil bli for stort slik at bilen ser alt for høy ut. Eller vil dette gå greit med 30 mm senk. Har ikke tenkt til å senke mer.

FEITE FELGER ! :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.