Hvor får man kjøpt "badlook" i metall til Golf 3

Anbefalte innlegg

Som topic sier, hvor får man kjøpt "badlook" i metall til Golf 3 ? (I Norge helst).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hør med stubberun, han kjøpte til mk4'r sin i norge, kunne vist skaffe til mk3 også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er han jeg har lagt ut tråd for.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da bør jo han vite det da;) eventuelt så skaffer ingo noak det, med den passformen som tilhører det produkte : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er svigersønnen til han som gjorde det på Jarle sin som trenger..Han som gjorde det på Jarle sin som skal gjøre det på denne også..Men ville helst ikke ha i fra Tyskland etter som jeg skjønte..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ut Golf GTD Special sin tråd på Bilforumet, han har nettopp kjøpt en slik..

 

Tror kanskje det var hos AST..: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ut Golf GTD Special sin tråd på Bilforumet, han har nettopp kjøpt en slik..

 

Tror kanskje det var hos AST..: klø :

 

Var hos AST i bergen han fikk tak i sin ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Quality Autoimport kan skaffe deg rimelig panser-forlenger.

Må hilse fra meg vist du tar kontakt:)

 

MVH Faleide:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som topic sier, hvor får man kjøpt "badlook" i metall til Golf 3 ? (I Norge helst).

 

Når jeg kjøpte til min(som jeg ikke brukte), så skaffa de det på powerzone. Det står at de bare har det i glassfiber på siden dems, men når jeg ringte, hadde de begge deler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg kjøpte til min(som jeg ikke brukte), så skaffa de det på powerzone. Det står at de bare har det i glassfiber på siden dems, men når jeg ringte, hadde de begge deler.

 

Powerzone har en del mer enn hva som står på siden dems...

De fører blandt annet hele Rieger katalogen og tror jeg så den i katalogen også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AST, QA og Powerzone har vel ja..

 

Ellers kan du høre med Roadrunner Custom på Raufoss, han fortalte meg at han kunne skaffe til meg vertfall.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte min på AST ja.

Men vet om en butikk i Danmark som har inne til 548,- DKR (selv om det står på webshop at dem ikke har den inne) og de sender til Norge også.

http://www.cm-carparts.dk Send han en mail om det er av intr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.