#1 Skrevet April 4, 2004 1598 i 17".........oioi, nå ble jeg veldig i tvil. må vel tenke litt i påska, men er fare for at alle alkohylene ødelegger bedømmingssansen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2004 RH felgene er fete hvis det er litt kant på dem, så hvis du ikke er redd får å valse litt......er det bare å løpe og kjøpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2004 Her skal det ingen valsing til... :rolleyes: Gjeng det ikkje an å få på felga med kant uten å valse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2004 Opprinnelig postet av Sture Nerhus Her skal det ingen valsing til... :rolleyes: Gjeng det ikkje an å få på felga med kant uten å valse? da må du nok kjøpe deg en BMW 5-6-7 serie som har 15 i inpress orginalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2004 Tenkte ikkje på nokon sjuk kant, men slik som er på dessa Phønix-felgane, MAS Sagitta o.l. Nokon som veit om MAS Sagitta kjem i 4x108 forresten..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2004 Jepp, det får du.. Hadde de på min gamle sedan, og en liten periode på coupeen (var litt lavt innpress for coupeen så jeg lot brodern få de på sedanen igjen.. ). Veldig pen felg syns jeg og fin kant på de også, selv i 7" bredde og 40 innpress.. Tåler mye juling også! Hadde 225/35 profil på de, noe som er ganske hardt. Kjørte av veien med de felgene, 50-60kmt i fortauskanten og felgene fikk kun en liten bulk som ikke merkes når jeg kjører engang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 9, 2004 Då har eg funne felgen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 9, 2004 Opprinnelig postet av Sture Nerhus Då har eg funne felgen min Hva blei valget??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 9, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye Hva blei valget??? Det blir nok MAS Sagitta, viss den endå er mulig å få tak i ... (noko som den sikkert ikkje er) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 9, 2004 Et godt valg av felg spør du meg.. Får håpe de fortsatt er å få tak på da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 9, 2004 Har sendt ein mail til importøren, men så er det desse helligdagane då... :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...