#1 Skrevet Mars 3, 2006 Heisann, jeg flyttet til tr.heim den 1.3.06, igår var jeg og hentet meg en audi a4 1.8 tq 1997 mod... det jeg lurte på var hvordan jeg melder meg inn i trondheim lokallag? lurte også på om Trondheim lokallag hadde rabatt avtaler noen steder? noen som vet hvorman får kjøpt streemer i trondheim? mvh Geir N 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2006 Hei velkommen t trondheim! D e itj nå spesielt påmelding te lokallage. Vi har lokkaltreff ved Mc´donalds på sluppen 1. å 3. torsdag hver måned. så d e bare å møt opp. da får du vit litt mer om ka vi driv me. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2006 Du kan jo se litt her: http://trondheim.vwaudi-club.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2006 takk for svarene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2006 Du skulle egentlig ha vært med på "møtet" i går nå da! Får satse på at du dukker opp neste gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2006 Du skulle egentlig ha vært med på "møtet" i går nå da! Får satse på at du dukker opp neste gang? Ja, jeg jobber på Hitra annen hver uke, fra torsdag til onsdag..så jeg får desværre ikke til og komme neste gang heller:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 11, 2006 Trenger du streamers bare, eller må du ha skiltrammer også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...