#1 Skrevet Mars 3, 2006 Hei Er det noen som kan sjekke i familiealbumet om jeg må bytte katalysator hvis jeg skal bytte fremre deler av eksosanlegget. Evt legge ut bildet her slik at jeg kan se hvilke deler ex.anlegget består av På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2006 Jeg lurer fortsatt..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2006 På 1.4 og 1.6 16v må du bytte begge, på 1.6 8v er fremre rør og katalysator i en del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2006 Hvis jeg skjønnte dette riktig,min er en 1.6 16v, så trenger jeg ikke bytte kat for å bytte fremre eksosrør. Har et eksosfeste som er løst, prøvd sveiset på siste service. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2006 Forklarte det kanskje litt feil, det jeg svarte tidligere var ang. erstatningsdelene, dvs at på din bil er fremre rør og katalysator i ett stykke fra fabrikk, mens de er delt opp som to erstatningsdeler ved utskifting. Noe tungvint, da du må kjøpe to nye deler for å erstatte en, om det er noe dyrere totalt sett er jeg ikke sikker på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...