Vaske rent for liming på dashbord

Anbefalte innlegg

Noen som har tips for å fjerne cockpit-shine fra dashbordet så jeg kan lime fast en holder for LCD skjerm med dobbeltsidig teip. Har prøvd white spirit og tynner. Prøvde også en blanding av salmiakk og såpe. Men limet sitter fortsatt ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Isopropanol bruker å funke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Isopropanol eller rødsprit. For all del IKKE bruk Aceton hvis noen skulle finne på å nevne det!: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visst ikke det hjelper så kan du prøve å få tak i ordentlig dobbeltsidig teip som brukes til å feste spoilere og slikt. Disse fester seg nesten uansett. Har selv brukt dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Isopropanol eller rødsprit. For all del IKKE bruk Aceton hvis noen skulle finne på å nevne det!: eek :

Tynner = Aceton.... Rart at dashen tålte det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den aceton man får kjøpt på f.eks farvehandel er ikke så sterk. Har brukt den på mye plastdeler. effektivt, men har aldri ødelagt noe..har jo da selfølgelig brukt en fille. blir nok noe annet om den får virketid: rolleyes

edit: dette er ingen anbefaling, men min erfaring. Men det kan selfølgelig matte da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tynner = Aceton.... Rart at dashen tålte det.

 

Det ble faktisk ikke merker. Var litt nervøs for det så jeg vasket bare området under braketten.

 

Men da prøver jeg isopropanol.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitrusrens fungerer også bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.