Anbefalte innlegg

Er speil på passat 3bg like modelen før?? Billige kromspeil på finn nå 300kr, men han har bare på modelen før 01 og er ikke sikker på om det passer min??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle passe det. bruker speil i fra en 3BG på min 3B selv jeg.

 

 

EDIT:Leste litt fort her nå.

Du må ha ett stort og ett lite speil i tilfelle da.

Det er det på 3B.

Mulig du ikke fikk 3BG med ett stort og ett lite. er litt usikker på om de første modellene hadde dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er disse du tenker på: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=7129188&sid=5aj0cDpHF526351&pos=3&tot=50 , ser det ut som at det er slike man limer utenpå de gamle speilene og de er nok billigere en der hvor man bytter ut huset. som jeg personlig syntes er mye finere da.:)

 

Synes også det er finere med hele speilhus men har ikke råd til det akkurat nå.

Kamei sine speil er jo også til og lime utenpå, har forstått at inpro har hele speilhus men det får bare vente. Vet ikke prisen på hele speilhus men regner med at de koster litt???

 

Er lite og stort speil på 3bg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er lite og stort speil på 3bg.

 

Ja, ville nok da ventet m å kjøpe lim varianten til du har råd til hele huset. Mit råd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.