#1 Skrevet Mars 3, 2006 Når blir det? Jeg melder meg som medhjelper! Vi må vel nesten prøve å vise litt "krefter" vi også? Vi hører til en av de største byene i norge og har da masse medlemmer, så vi må jo få til noe sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2006 Jeg kan ikke være noe dårligere en Tessem .. jeg melder meg som medhjelper jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2006 Æ kain godt hjælpte æ å. men vi kjæm itj langt me 3 mann. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2006 Stiller opp jeg, med et lite forbehold siden dato ikke er bestemt enda! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2006 4.... :-D men det er jo på 1 dag, så jeg tror dette er gjennomførbart. Så da er det bare å få sjekket om banen er ledig en dag i sommer, og få banket dato? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2006 Jeg stiller opp, så lenge det er noen som delegerer og forteller meg hva jeg skal gjøre. Og eventuelt hva jeg ikke skal gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 3, 2006 Bra Rune! Da tar du deg av søpla? hehe!! neida, vi trenger vel både flaggvakter, parkeringsvakter og bilettfolk såh... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 3, 2006 Bra Rune! Da tar du deg av søpla? A man's gotta do, what a man's gotta do 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 3, 2006 Når blir dette da? Jeg stiller selvsagt opp og hjelper til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 3, 2006 Når blir dette da?Jeg stiller selvsagt opp og hjelper til Du får sjekke med Mr Tjessheim, han som er treff-sjef 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 4, 2006 Er jeg blitt treffsjef nå? hmmmm.... men uansett, må sjekke interessen før vi får slått fast dato. -Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 5, 2006 Se det ja. Er jo bare å begynne. Melder meg på som medhjelper jeg også. Håper det passer med dato og slikt! Bare si hva jeg skal gjøre, så gjør jeg det. Bortsett fra å logre med halen da. Hi hi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 5, 2006 Når blir dette da?Jeg stiller selvsagt opp og hjelper til Kai. Dere skal få ha noen av oss i "hjembyen" på backup liste om nødvendig.... Sikkert er det vel i allefall at vi kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 5, 2006 Vi i nordfylket kommer vi også. Gi oss en dato så kan vi hjelpe til med planleggingen osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 5, 2006 Æ ska still me heile familien: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 5, 2006 A man's gotta do, what a man's gotta do å jasså? Var det noe vi kan se i forbindelse med frøken Pøgg? Flottings om Trheim lokallag omsider får til et velfortjent Lånketreff ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 5, 2006 Er dette snakk om noe til sommeren? Æ kjæm!! 180 mil tur-retur kjøring har man jo jort før for et trivelig helgetreff i Trønderheimen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 6, 2006 Fredrik, æ vil gjerne hjelpe til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 6, 2006 Er dette snakk om noe til sommeren?Æ kjæm!! 180 mil tur-retur kjøring har man jo jort før for et trivelig helgetreff i Trønderheimen flott vist det kommer noen i fra nordnorge å da:) Må prøve å slå nordmøre gatebilklubb sin rekord i fjor sommer ,med ca 3500 fremmøtte hoder..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 9, 2006 Er jeg blitt treffsjef nå? hmmmm.... men uansett, må sjekke interessen før vi får slått fast dato. -Fredrik Etter møtet på Lerkendal sist ble vi enige om at lokallagsleder Bakken skulle sjekke ut når banen kunne være ledig i det tidsrommet hvor det vil være mest aktuelt å avholde et treff med tanke på å ikke kollidere med andre viktige arrangementer og ferier.....så skulle vi ta det derfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 9, 2006 Bør helst være 25 personer for få rullert litt på vaktene, ellers blir man stående uten avløsning hele dagen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 9, 2006 Kai. Dere skal få ha noen av oss i "hjembyen" på backup liste om nødvendig.... Sikkert er det vel i allefall at vi kommer. Ja, med forbehold om dato etc passer så skal du ikke se bort ifra at det kan komme noen Nordmøringer også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 9, 2006 prøv å få med han robert wirum fra sunndalsøra da...... hvis han kommer i s2 avanten så som dere sikkert skjønner så liker jeg den bilen..... kan sikkert organisere noen flagg vakter på neste lokalmøte hvis det er interesse for det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 9, 2006 prøv å få med han robert wirum fra sunndalsøra da...... Bare du å gi han tlf-nummeret hans det, så skal jeg ringe å spørre Vet desverre ikke hvem det er, men det kan hende vi skal finne ut av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 19, 2006 ....Og så ble det stille.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...