Trondheim: Årets lokal-lagstreff på lånke....

Anbefalte innlegg

....Og så ble det stille....

 

jupp det ble det. overasket?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si mæ ka som ska gjøres, og i hviken rekkefølge. Så ska vi sjå ka som skjer. Men lure på om vi begynne å bli litt seint ut! Hjælp mæ me å få ræva t klubben i gir!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nån må ta kontakt med disse, sjekk ut når banen er ledig

 

- hva koster det

- hva trengs av banemannskap

 

dette er vell en god start

 

Lånke Motorsenter

 

 

Kontaktinformasjon

Telefon: 74 80 68 40

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjæm lett hvis/å når d bli treff...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay! Da tar æ å ringe for å finn ut av kordan ting ligg ann med muligheter og slikt. Får prøve å improvisere jeg da!!! Kommer tilbake på forum så fort jeg har sjekket!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BRA Jann Gunnar..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra du tar ansvar Jann Gunnar når ingen andre, inkludert meg selv, ikke gjør det!

 

Med dette engasjemanget ligger du vel kanskje ann til å bli ny lokallagsleder? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ja det var det. Det er ikke noe ledig space på Lånke i år. Fullt.

Det blir ikke mulig for noen å reservere plass på Lånke før 2007 nå. Det vil si at vi må bli enige om tidspunkt for sommeren 2007 senest Desember i år. Slik at jeg kan ringe å reservere i januar.

Da synes jeg vi kan ordne et større sommertreff her i Trondheim. Kom med tips og hint om hvor vi kan gjøre det. Stiller meg til disposisjon for å fikse et sånt treff. Vi kan også slå oss sammen med andre som skal ha treff på Lånke, men det må sjekkes opp med hvem da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempejobb Jan Gunnar!

 

Nordmøre gatebil vil kanskje ha banen for seg selv?

Ellers er det vel kanskje mulig med et rent utstillingstreff? Er vel ikke alle som er så keen på det da men.... Eller vi kan gjøre rent bord på våler og kr.sund treffet i år og gå for gull på hjemmebane neste år?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ ska på Våler, men kr.sund passe itj. Men på tide å lag ny tråd ang. fiksing av stortreff osv.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempejobb Jan Gunnar!

 

Nordmøre gatebil vil kanskje ha banen for seg selv?

Ellers er det vel kanskje mulig med et rent utstillingstreff? Er vel ikke alle som er så keen på det da men.... Eller vi kan gjøre rent bord på våler og kr.sund treffet i år og gå for gull på hjemmebane neste år?

 

Æ e for utstillingstreff i år ja. Har jo god tid nå da til å plukke ut tidspkt. for neste års "gulltreff på Lånke da og å gjøre dette til en fin happening.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det ikke ann å ha et treff på møller igjen da? Hadde jo det på møller der det var for noen år siden.

Eller så er det jo en ganske stor parkeringsplass tilsammen der møller holdt til før. Bare for å ordne et utstillingstreff?

Eventuelt få låne stripen på værnes, hvor det brukes å holdes drag-race hver sommer. Om det hadde vært mulig å få til noe slikt?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det ikke ann å ha et treff på møller igjen da? Hadde jo det på møller der det var for noen år siden.

Eller så er det jo en ganske stor parkeringsplass tilsammen der møller holdt til før. Bare for å ordne et utstillingstreff?

Eventuelt få låne stripen på værnes, hvor det brukes å holdes drag-race hver sommer. Om det hadde vært mulig å få til noe slikt?:)

Det jobbes med de plassene du nevner utenom stripa da. Så fort jeg har sjekket med de plassene i byen, så kommer info i den andre tråden, hvor ting rundt dette er opprettet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje tenke litt på dette?

Om det er mulighet for det i år. Ser ut som det er noen dager ledig enda?

Lånke motorsportsenter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Banen på lånke koster ca 15000,- hvis ikke prisen har gått opp siden i fjor så vet dere det:P Oversikt over når banen er ledig ligger på nett. Er noen dager som er ledig hvis lånke fremdeles er interessant for dere;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men så må det påberegnes noen kr for bistand fra politi og rødekors/sykebil. Her tror jeg det var snakk om noen kr,hvis jeg ikke husker feil. Men er usikker på om dere treng dette vis dere skal ha lukket treff for innbedde,men skal det være åpent så må dere ut med noen kr her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm...vart mange innlegg her nå:P men kiket på siden til dem nå:P og i papirene mine:P hehe... 15000,- var total pris på lege/politi og bane for en hel dag;) slik var det,sorry rotet her gutter;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.