bekymret...!!!! 1.8t går ikke som den skal

Anbefalte innlegg

Først sprayet jeg på de to kontaktene til LMM og innsuget. Kjørte til motoren blei varm, gidde da full gass og bilen var helt fin. Tok da turen litt ut av tromsø by for å få litt fart. Etter å ha kjørt i 2 mil og ved en fart på ca 130 i 4 gir bynte det igjen: bh : Stoppet bilen å sprayet abselutt alle kontaktene jeg fant i motorrommet, blei ikke bedre heller værre.

Kjørte hjem til min far og fortelte historien. Problemet var at jeg ikke hadde ventet til sprayen hadde tørket.

Tok ut alle kontaktene, lukket panseret slik at dem fikk tørke i ca 20 min.

Nå funger det som bare juling!

-------------------------------------------------------------------

Men for å svare på spm ditt.:rolleye:

Jeg sprayet inne i kontaktene og på utsiden når dem var festet, for å få bort drit inne og ut slik at det ikke skjer igjen. Har ingenting å si hvor mye du sprayer, så lenge du venter til vesken har gått bort.

Beklager langt svar..........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først sprayet jeg på de to kontaktene til LMM og innsuget. Kjørte til motoren blei varm, gidde da full gass og bilen var helt fin. Tok da turen litt ut av tromsø by for å få litt fart. Etter å ha kjørt i 2 mil og ved en fart på ca 130 i 4 gir bynte det igjen: bh : Stoppet bilen å sprayet abselutt alle kontaktene jeg fant i motorrommet, blei ikke bedre heller værre.

Kjørte hjem til min far og fortelte historien. Problemet var at jeg ikke hadde ventet til sprayen hadde tørket.

Tok ut alle kontaktene, lukket panseret slik at dem fikk tørke i ca 20 min.

Nå funger det som bare juling!

-------------------------------------------------------------------

Men for å svare på spm ditt.:rolleye:

Jeg sprayet inne i kontaktene og på utsiden når dem var festet, for å få bort drit inne og ut slik at det ikke skjer igjen. Har ingenting å si hvor mye du sprayer, så lenge du venter til vesken har gått bort.

Beklager langt svar..........

Flott at det funka!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er det jeg synes er litt rart får ikke noe feilmeldinger..

får kjøre litt til å se om det kan dukke opp noe, er så sinnsykt irriterenes med periodiske feil,

det eneste jeg har merka er at det kommer bare når motoren er helt varm og har kjørt litt hardt plutslig da kommer det, kan virke fint lenge

Min erfaring med når coilen er dårlig ,defekt,er att fuskinga kommer når motoren er varm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har i dag latt bilen stå inne i varmen i 4 timer, så gikk jeg løs på alle coilene tok de ut og sprayet inn alle kontaktene med elektro rense spray.. blåste reint i alle plughullene, var en del futighet i de, det likte jeg ikke, men må er alt tørt, tørka med hår føner etter at jeg hadde hatt i en liten dusj med spray der også, gikk også over alle kontakter jeg kunne finne på den "klossen" og samme prosedyre der.

har ikke fått prøvekjørt så mye enda men bilen virker som en helt nye bil, så å få bilen inn en tur innimellom på vinteren tor jeg gjør godt, og litt rens..

blir moro å se i morgen om det kommer noe feil tenninger da,er veldig spent på dette hadde vært digg å slippe noen store reprasjoner..

noen som veit hva coiler koster til denne bilen.?

skjekka filkoder igjen også: ingen feil å finne nå heller.

har en gjennganger, for lav spenning på terminal 30. men denne har vært der hele tiden og probleme med tenninga har jo kommet først nå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som veit hva coiler koster til denne bilen.?

...

tror jeg betalte 7-800 pr stk på dei 2 jeg monterte selv, og 1500 pr stk på de som verkstede monterte: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg betalte 7-800 pr stk på dei 2 jeg monterte selv, og 1500 pr stk på de som verkstede monterte: bh :

hvor handla du da??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.