#1 Skrevet Mars 3, 2006 Mulig jeg er fullstendig dum, men jeg og en kamerat skulle prøve å ta av en S4 fanger på en Audi A4b5. Vi fikk den rett og slett ikke av.. har noen peil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2006 Mulig jeg er fullstendig dum, men jeg og en kamerat skulle prøve å ta av en S4 fanger på en Audi A4b5. Vi fikk den rett og slett ikke av.. har noen peil ? på min S4, vist jeg ikke husker helt feil, så henger den i 4 13mm bolter fremme. Og må løsne innerskjermene der de er skrudd fast i fangeren. Så skal det vel bare være å dra den av? Bikk den litt ut med skjermene. Så burde den løsne. Mvh, Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2006 Tusen takk! Men er det S4/c4 fanger eller S4/b5 fanger du snakker om, eller er de stort sett like ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2006 Tusen takk! Men er det S4/c4 fanger eller S4/b5 fanger du snakker om, eller er de stort sett like ? Det sitter 3-4 skruer i fremkant av innerskjerm type 6- eller 12-kant på hver side... Og 2 bolter fremmi vangen på midten av fangeren,bøy deg ned og se under der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2006 Tusen takk! Men er det S4/c4 fanger eller S4/b5 fanger du snakker om, eller er de stort sett like ? S4 C4 ...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2006 Står vel vitterligen i det første innlegget at det både er en A4 og B5 det er snakk om, så da skulle det vel ikke være noe tvil i hele tatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 4, 2006 oy... jeg mente at jeg snakket om S4 C4 hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 4, 2006 oy... jeg mente at jeg snakket om S4 C4 hehe Hehe aah. My bad Men tviler at det hjelper trådstarter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 4, 2006 Hehe aah. My bad Men tviler at det hjelper trådstarter Tror ikke jeg hjalp han så mye kanskje... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 4, 2006 Det sitter 3-4 skruer i fremkant av innerskjerm type 6- eller 12-kant på hver side...Og 2 bolter fremmi vangen på midten av fangeren,bøy deg ned og se under der... Jeg har sett og skrudd av de, og alle de andre skruene som jeg har "funnet", men fangeren sitter like herlig. Er ikke så veldig hypp på å røske av heller, plutselig ryker alt av fester 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 4, 2006 Jeg har sett og skrudd av de, og alle de andre skruene som jeg har "funnet", men fangeren sitter like herlig. Er ikke så veldig hypp på å røske av heller, plutselig ryker alt av fester Var mye makk da jeg skulle ha av min..tror det sitter fastklipsa i ei skinne ellerno...husker ikke helt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 4, 2006 Regner med at S4 fangeren sitter festet på samme måte som org A4 fanger så her har du utklipp av Haynes boka mi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 4, 2006 Se her ja.. Det var tegninger av det jeg har løsnet hvetrfall. Så da får vi prøve å røske til litt neste gang og se hva som skjer, hvis ikke så kommer jeg tilbake Tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 4, 2006 Se her ja.. Det var tegninger av det jeg har løsnet hvetrfall. Så da får vi prøve å røske til litt neste gang og se hva som skjer, hvis ikke så kommer jeg tilbake Tusen takk Når alt av skruer er løsnet/tatt bort er det bare og ta tak i fangeren heeelt i endene i mot hjulbuene og løfte opp + å dra som en gaaal,fint og være 2 stk til dette.Når jeg tok av min dyttet jeg opp også dro brutter`n,når begge sidene er løse er det bare og dra fangeren ut i fra fronten,husk på og koble i fra lyktespylerslangen når dere kommer til den. Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...