Anbefalte innlegg

Mulig jeg er fullstendig dum, men jeg og en kamerat skulle prøve å ta av en S4 fanger på en Audi A4b5.

Vi fikk den rett og slett ikke av.. har noen peil ? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg er fullstendig dum, men jeg og en kamerat skulle prøve å ta av en S4 fanger på en Audi A4b5.

Vi fikk den rett og slett ikke av.. har noen peil ? : klø :

på min S4, vist jeg ikke husker helt feil, så henger den i 4 13mm bolter fremme. Og må løsne innerskjermene der de er skrudd fast i fangeren.

Så skal det vel bare være å dra den av? Bikk den litt ut med skjermene. Så burde den løsne.

Mvh,

Geir

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk!

Men er det S4/c4 fanger eller S4/b5 fanger du snakker om, eller er de stort sett like ? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk!

Men er det S4/c4 fanger eller S4/b5 fanger du snakker om, eller er de stort sett like ? : rolleyes

Det sitter 3-4 skruer i fremkant av innerskjerm type 6- eller 12-kant på hver side...

Og 2 bolter fremmi vangen på midten av fangeren,bøy deg ned og se under der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk!

S4 C4 ...... : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står vel vitterligen i det første innlegget at det både er en A4 og B5 det er snakk om, så da skulle det vel ikke være noe tvil i hele tatt? ;):P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oy... jeg mente at jeg snakket om S4 C4 hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oy... jeg mente at jeg snakket om S4 C4 hehe

Hehe aah. My bad :P Men tviler at det hjelper trådstarter :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe aah. My bad :P Men tviler at det hjelper trådstarter :P

Tror ikke jeg hjalp han så mye kanskje... hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sitter 3-4 skruer i fremkant av innerskjerm type 6- eller 12-kant på hver side...

Og 2 bolter fremmi vangen på midten av fangeren,bøy deg ned og se under der...

Jeg har sett og skrudd av de, og alle de andre skruene som jeg har "funnet", men fangeren sitter like herlig.

Er ikke så veldig hypp på å røske av heller, plutselig ryker alt av fester :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sett og skrudd av de, og alle de andre skruene som jeg har "funnet", men fangeren sitter like herlig.

Er ikke så veldig hypp på å røske av heller, plutselig ryker alt av fester :confused:

Var mye makk da jeg skulle ha av min..tror det sitter fastklipsa i ei skinne ellerno...husker ikke helt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at S4 fangeren sitter festet på samme måte som org A4 fanger så her har du utklipp av Haynes boka mi. :)

ACFAJADQayqH.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja.. Det var tegninger av det jeg har løsnet hvetrfall.

Så da får vi prøve å røske til litt neste gang og se hva som skjer, hvis ikke så kommer jeg tilbake ;)

Tusen takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja.. Det var tegninger av det jeg har løsnet hvetrfall.

Så da får vi prøve å røske til litt neste gang og se hva som skjer, hvis ikke så kommer jeg tilbake ;)

Tusen takk :)

Når alt av skruer er løsnet/tatt bort er det bare og ta tak i fangeren heeelt i endene i mot hjulbuene og løfte opp + å dra som en gaaal,fint og være 2 stk til dette.Når jeg tok av min dyttet jeg opp også dro brutter`n,når begge sidene er løse er det bare og dra fangeren ut i fra fronten,husk på og koble i fra lyktespylerslangen når dere kommer til den. ;)

Lykke til! : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.