#1 Skrevet Mars 3, 2006 Naboen har problemer med Sharan sin.. Den vil ikke starte i ny og ne.. Det er nytt batteri på bilen, nye glødeplugger + + Har vært inne med VAG-Com, og det er ingen feil registrert der.. Bilen har også original Webasto, og denne fungerer ikke som den skal.. Hvilket symbol på sikringsoversikta er det Webastoen har på denne bilen? Legger med skjemaet over sikringene.. Trenger hjelp fort da bilen skal selges i helga -M- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2006 Jeg hadde litt problemer med min bora i sommmer at den ikke ville starte med en gang, men etter å vridd på nøkkelen en fire, fem ganger så kom den... skjedde ikke så ofte en gang i mnd eller noe. Da var det lesespolen som var slitt. Trur verkstede skulle ha en 1500 eller noe for jobben å nye lesespole så det var ikke så mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2006 Webastoen er på sikring nr 12 og 19. Det pleier i hvertfall å se ut som symbolet under 12 tallet (horisontal linje med 'varmepiler' opp). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2006 Webastoen er på sikring nr 12 og 19. Det pleier i hvertfall å se ut som symbolet under 12 tallet (horisontal linje med 'varmepiler' opp). Det var det jeg også mente, men skjønte ikke helt hvorfor den var på flere sikringer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2006 Jeg leste om tilsvarende i et eldre nummer av engelske "Audi Driver" hvor de hadde en A3 TDI som ikke ville starte. Der var det releet som styrer glødepluggene som sluttet å fungere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...