#1 Skrevet Mars 3, 2006 Noen som kan hjelpe meg å velge??! Skal sitte på en A3 2002 modell.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2006 Eller?: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2006 Felg nr.2 kan du se i linken under. dog ikke helt lik.. http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=1710 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2006 Likte best felg nr 1 og nr 2, men ville vel gått får felg nr 2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2006 Jeg synes felg nr. 1 var tøffest! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 6, 2006 noen som har noen andre forslag til A3 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 6, 2006 nr 2 uten tvil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 6, 2006 Eller?: Denne (nr3) helt klart! Nr1 er for "plastikk) for meg, nr2 er BMW (look) felg (Brayton?). Men det må være litt str på felgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...