#1 Skrevet Mars 3, 2006 Nå blir jeg f... meg sprø Har hatt av toppen og byttet noen ventiler etter reg reims brudd. Ble ferdig med å sette motoren sammen i kveld, men da jeg skulle starte, så gikk det heller dårlig. Det er bensin fram på fuelrailen, men dysene gir ikke bensin når jeg kinner på starteren. Får heller ikke gnist på pluggene. Har sjekka over diverse kontakter og renset, men det hjelper ikke. Får en feilmld. på displayet med olje kanne på. Ligger det en slags sperre der kanskje? Hva med startsperre når bilen har stått 14 dager uten strøm? Noen som har ide om hva det kan være? Event tips til feilsøking.... Hadde håpet å få driten i gang i morra, så fint med litt hjelp her! Blir så jævlig lei noen ganger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2006 Visst du har klart å bytte om på omdreinings og toppunktsføleren nede ved girkassen på venstre side(i kjøreretning) så vil du vel få samme symptom som du beskriver tror eg.... Har du grunnstillt fordeleren? Er noen merker der som skal flukte når motoren står på topp på cyl nr 1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2006 Da har jeg satt fordeler i grunninnstilling, og da får jeg både gnist og bensin! Men.... Når jeg prøver å starte, så tenner det bare litt en gang i blant lissom. Noen flere ideer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2006 Lyser den oljelampa ennå? Husker RS2'en til en kompis hadde denne feilen og da stoppet den under kjøring . Vet ikke om det er det samme på de gamle motorene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2006 Da har jeg fått i gang bilen! Stilte inn fordlerer, men det løste ikke alt. Men etter 4 timer med rensing av kontakter og plugger, prøving og prøving så tente det Veldig stor forskjell fra sliten orignal turbo til rs2 trubo/manifold og 3" dp selv om den ikke er chippa om ENDA. Dro i fra et par kebabtraller i kveld Takk så mye for hjelpen, og spes tak til joachim som turde å gi meg tlf nummeret sitt for å kunne hjelpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...