#1 Skrevet Mars 3, 2006 På Geneve-messen har BBS lansert tre nye felger, to av dem er med deres nyeste teknologi, hule eiker for bedre stabilitet og lavere vekt, og kjennes med AIR i modellnavnet. Mer info her: http://www.fourtitude.com/news/publish/Industry_Tuner_News/article_2014.shtml BBS AIR I AI BBS AIR II CK BBS CO Flere bilder her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2006 Hule eiker er vel egentlig ikke noe nytt. Felgene som ble brukt i konkurranse av Audi før hadde også hule eiker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2006 Skulle gjerne fått fingrene i noen av de felgene ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2006 Den i midten var litt vel typisk kjedelig bbs design. men øverste var jo porr og den nederste en ok versjonen av den litt oppbrukte motorsport felgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2006 2er`n:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 4, 2006 Felg nr 2 var helt konge!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 4, 2006 Syntes felg nr 3 var rå, men så liker jeg chrom da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 8, 2006 Hule eiker er vel egentlig ikke noe nytt. Felgene som ble brukt i konkurranse av Audi før hadde også hule eiker. Men det var, som du sier, for konkurranse. Nytt for gatefelger er det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 8, 2006 Men det var, som du sier, for konkurranse. Nytt for gatefelger er det!Porsche har også hatt felger med hule eiker til gatebruk. Men de koster deretter også Mine nye sommerfelger har hule eiker for lettere vekt,orginale Porsche-felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 8, 2006 Må si at jeg syntest BBS AIR II CK var Noen som vet noe om pris ennå? Er vel enda dyrere enn de andre går jeg ut ifra... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 9, 2006 de nederste hadde passet fint til min ny s3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 9, 2006 løyp og kjøyp;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...