Syk bybil: Smart, powered by Suzuki

Anbefalte innlegg

Og så jeg som solgte Smart'n min for 3 uker siden: bh : Skulle visst bytta motor i den i steden.

På snø så holder det m alle de originale 61 hestene for å sladde sånn som han her karen gjør:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som den var veldig vanskelig å kontrolere. Litt for lett i rompa og snurra litt for fort. Men hadde vært konge i gata med en sånn en da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tøft. er det bakhjulsdrift på smart orginalt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Bakhjulstrekk med motor i bagasjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da må mann bare få seg en smart og en haiabusa motor med turbo og prøve dette he he he. hadde vært konge gøy i alle fall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

et overambissiøst prosjekt....smart eier ikke kjøre egenskaper

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Umulig å ligge bredt med noe sånt,den er jo aaalt for kort. : bråk :

Men en slik med turbomata Busa motor hadde vært ypperlig til banekjøring! :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fire åpne gassere rett i kupen vil gi litt støy vil jeg tippe på. 4 stk åpne gassere på stram wire lager en voldsom innsugstøy. Husker selv det rabalderet det var på min Ducati Monster 900 med 2 stk. 41 mm Keihin flatslide gassere kombinert med "åpnet" luftfilterboks med K&N filter : eek : : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt rundt i en Smart i litt over ett år, og jeg er hverken enig i at den ikke eier kjøreegenskaper eller at den er altfor kort. Riktignok ikke verdens beste vinterbil, men ikke det verste jeg har prøvd heller: rolleyes

Men det er viktig å ta ut sikring nr 14 for å slippe unna antispinn/skrens hvis det skal være noe gøy:evil:

Ser da ut som han m motorsykkelmotor får den til i hvertfall:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt rundt i en Smart i litt over ett år, og jeg er hverken enig i at den ikke eier kjøreegenskaper eller at den er altfor kort. Riktignok ikke verdens beste vinterbil, men ikke det verste jeg har prøvd heller: rolleyes

Men det er viktig å ta ut sikring nr 14 for å slippe unna antispinn/skrens hvis det skal være noe gøy:evil:

Ser da ut som han m motorsykkelmotor får den til i hvertfall:p

Kjørte smart i 2 år jeg og, finfin den, men vinterbil var det ikke akkurat.. :o

Tenkte jo ikke på at jeg kunne demontere sykkelen min og stappe den inn i smarten : smil : Hadde sikkert vært gøy hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.