#1 Skrevet Mars 3, 2006 En aldri så liten GSXR-motor i en Smart! http://media.putfile.com/Diablo-19mb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2006 Og så jeg som solgte Smart'n min for 3 uker siden: bh : Skulle visst bytta motor i den i steden. På snø så holder det m alle de originale 61 hestene for å sladde sånn som han her karen gjør:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2006 Så ut som den var veldig vanskelig å kontrolere. Litt for lett i rompa og snurra litt for fort. Men hadde vært konge i gata med en sånn en da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2006 tøft. er det bakhjulsdrift på smart orginalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2006 Ja. Bakhjulstrekk med motor i bagasjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2006 da må mann bare få seg en smart og en haiabusa motor med turbo og prøve dette he he he. hadde vært konge gøy i alle fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 4, 2006 et overambissiøst prosjekt....smart eier ikke kjøre egenskaper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 4, 2006 Umulig å ligge bredt med noe sånt,den er jo aaalt for kort. Men en slik med turbomata Busa motor hadde vært ypperlig til banekjøring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 4, 2006 Fire åpne gassere rett i kupen vil gi litt støy vil jeg tippe på. 4 stk åpne gassere på stram wire lager en voldsom innsugstøy. Husker selv det rabalderet det var på min Ducati Monster 900 med 2 stk. 41 mm Keihin flatslide gassere kombinert med "åpnet" luftfilterboks med K&N filter : eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 5, 2006 Har kjørt rundt i en Smart i litt over ett år, og jeg er hverken enig i at den ikke eier kjøreegenskaper eller at den er altfor kort. Riktignok ikke verdens beste vinterbil, men ikke det verste jeg har prøvd heller: rolleyes Men det er viktig å ta ut sikring nr 14 for å slippe unna antispinn/skrens hvis det skal være noe gøy:evil: Ser da ut som han m motorsykkelmotor får den til i hvertfall:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 5, 2006 Har kjørt rundt i en Smart i litt over ett år, og jeg er hverken enig i at den ikke eier kjøreegenskaper eller at den er altfor kort. Riktignok ikke verdens beste vinterbil, men ikke det verste jeg har prøvd heller: rolleyes Men det er viktig å ta ut sikring nr 14 for å slippe unna antispinn/skrens hvis det skal være noe gøy:evil: Ser da ut som han m motorsykkelmotor får den til i hvertfall:p Kjørte smart i 2 år jeg og, finfin den, men vinterbil var det ikke akkurat.. Tenkte jo ikke på at jeg kunne demontere sykkelen min og stappe den inn i smarten Hadde sikkert vært gøy hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...