Anbefalte innlegg

Hei..

 

Du polo mannen når skal du få sleppt denne ned på bakken da ? ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja... Flott med Momo og LED-lys.. Men hjelper det så mye når bilen er 4 meter høy da?! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morroklumpene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har jo sagt til sommeren........og da blir Polo-Allroaden 40mm lavere(mest sannsynlig med gule Koni og Lesjøfors levert av Rodin).....men hadde jeg hatt en jobb som betalte seg som deres ville jeg selvfølgelig kjøpt justerbart til en månedslønn og litt til men skal bli student også så jeg må tenke LITT fremover.

Bra nok svar eller????????????????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det ble bra, jeg, Thomas! Ikke hør på de andre! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jo senkes...... Bare MÅ senkes..... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må du ha tillatelse fra tårnet på Torp når du er ute og cruiser?

;):D

 

Neida, bare tuller.. Stå på, blir bra dette her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Mattis Wang

Må du ha tillatelse fra tårnet på Torp når du er ute og cruiser?

;):D

 

Hehehe ;) Kult å se at folk får ting unnagjort da. Selv sitter jeg her med en haug av biler som ikke funker!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja Lupo Mattis, jeg må ha klarering fra både Torp, Gardermoen , Rygge og Kjevik.......he he.

Men jeg har større bil enn deg(M Å T T E bare skrive det siden det bare er deg jeg kan skrive det til....ja og eventuelt noen med mopedbiler da.....)

 

Takk for støtta Bjørn :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Offroadern min,eller Påskebilen som den også heter står nå å skinner pen å ren i carporten med sommerlettiser,og vinterlettisane ligger rene og pene i låven....deilig!!!!!!!!!!!

Fikk av siste rest med asfalt idag(ca et kvart tonn asfalt under takspoileren) så nå er den "shainy".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.