#1 Skrevet Mars 4, 2006 Hver gang jeg har startet opp bilen den siste måneden blinker det "In. 1" på tripptelleren! Hva detyr det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2006 Inspection 1 - liten service.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2006 Bilen var inne til stor servic når jeg kjøpte den og da hadde den gått 180. Nå har den akkurat rundet 190. Synes det var litt tidlig men da får jeg vel bestille time da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2006 På din bil skal det varsle på 15000km eller 1 år. Du har vel hatt den et år nå snart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2006 1 år til juni. kjørt overkant av 10000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2006 Stemmer jo sånn noenlunde da, men det er ikke sikkert at den ble justert sist heller. Skal egentlig gå 15000 mellom hver gang med stor service for hver 30 000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 7, 2006 Hehe. Hva blir gjor på liten service? Hva koster det og hvor bestiller jeg? Møller eller Audi sentrum? Og ikke si Erik Arnesen for ditt drar jeg ikke uansett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...