Anbefalte innlegg

Har sett den jeg også! Så den forrige lørdag nede ved Revet. Vet ikke hvem som eier den da. Går en lik i TBG også(gjorde det for 2 år siden i hvertfall). Det var en 5-seter. Pene biler i hvertfall! Synd bare forsikringen skal være så dyr...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett en her i byen også noen ganger. Kjører mot Kongsberg. Er ei blond dame som kjører den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Schrøder

Går en lik i TBG også(gjorde det for 2 år siden i hvertfall). Det var en 5-seter.

 

Tror den er her i Arendal nå, en sølv LH-reg 5-seter, kan være to-seter med grønne skilt, husker ikke helt, men er i hvertfall en sølv med LH-reg her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

To ganger denne uka har jeg møtt en sølvgrå RS2 i Larvik.....

 

 

Hva er reg nummeret på den i Larvik da, kanskje vi kan finne ut hvem det er sin. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polo på hjul etter RS2 for å få nr...eh?

Neida,skal se bedre etter neste gang....mener det var hvite skilt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det er en S2 avant.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeppers det var det!!!!!!!

En stk S2 avant......har funnet ut hva han heter så jeg skal prøve å få han med i klubben...............

Sto om han i avisa idag........Men jeg syntes skjermene var breie,men de er kanskje det på S2? Kan jo være bredda da self.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sto om han i avisa idag

 

Hva stod det der da? Har du en link til oppslaget? Bilder av bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står bare om at han blir 20år.....er bare en liten flik av grillen som syntes i bakgrunnen......han svarte ikke på meldinga........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat!! Var ikke værre nei :)

 

Funnet reg nummer da?

 

Mistenker vel at dette er gamle bilen min, ble kjøpt av en i Larvik. Sønn av politimesteren i Larvik :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sønn av politimester jepp!!!!!!

Gi meg no facts om bilen da....ser jo at du har skrevet RS2 på bilene du har hatt.......Hk,lyktene er ikkke orginale S2 er de? RS2 bakfanger/lykter.................

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den RS2 jeg nevnte tidligere i tråden har grønne skilt, så det er tydeligvis ikke den bilen, nei. Så den igjen for et par dager siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan Erik...det ligger en sort RS2 tilsalgs her på forumet nå.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser jo at du har skrevet RS2 på bilene du har hatt
Dette fordi alt ved bilen er oppgradert til RS2, mangler bare å vise den hos biltilsynet og betale avgifter så får man RS2 i vognkortet og høyere forsikring. For de som har råd mener jeg.. :) Hør med eieren om ytterligere specs. Men bilen går utvilsomt godt.. :)

 

Jan Erik...det ligger en sort RS2 tilsalgs her på forumet nå.....
Hvis vi tenker på samme bil så kjenner jeg eieren, denne er absolutt verdt en titt for de som vurderer RS2. Jeg for min del SKAL ha S2 coupe, igjen.

Som skal trimmes hardt.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det ikke rart jeg trodde det var en RS2 da!!!!

Jeg må få med han i klubben.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det ikke rart jeg trodde det var en RS2 da!!!!

 

Du kan trøste deg med at du ikke er den første som har tatt feil.. :D

 

Prater med fyren titt og ofte, kan høre om han er interessert i å være med i klubben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.