#1 Skrevet Mars 4, 2006 Vinter-felgene mine er ikke som nye lenger så de skal nok pusses ned og lakkes iløpet av sommeren, før de skal på med nye dekk til høsten igjen!! Er litt i tvil om jeg da skal velge hvit eller koksgrå. Noen som vil Photoshoppe litt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2006 ikke det beste bildet, men har gjort et raskt forsøk:)..ikke vurdert større.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2006 Mulig jeg skal bruke 18"erne mine til vinter's vis jeg skal ha 19" på sommer!! Men det blir jo ikke billige vinterdekk da. Fikser du koksgrå å el? Disse!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2006 kan gjøre det litt senere. skal det være de på det siste bildet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2006 NEEEEEEEEEI Vinter-felga. 18" forblir høyglans polerte!! Men jeg vet ikke om jeg helt vil/tørr bruke disse på vinter'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2006 er vel ugunstig med polerte felger på vinter, vertfall uten klarlakk edit: ble noe mørkt, gjorde hele bildet litt lysere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 5, 2006 Jævlig tøft med koksgrå da. Men det er tøft med hvitt og. Vi får se hva jeg velger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...