Bergen: ledig plass i "mekke" lokale

Anbefalte innlegg

har ledig et par plasser i lokalet vårt i arna industrihus om noen trenger et sted og mekke bil. er bare klubb medlemer der fra før og tar gjerne inn noen til:) ca 1000.- pr måned.

mvh eirik. tlf 98434275

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor med industrihusene er det da?? pga noen kompiser av meg leier lokale der oxo :) så eg er noe der nede av og til. kunne jo komt bort å sakt hei en gang :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

holder til på baksiden av av bygget. den første fabrikken som ligger rett etter avkjørselen til ytrearna.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki.de har litt lengre nede i høgget

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får løfte denne litt :) har fortsatt ledige plasser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei! vi holder også til i arna, og lokalet vårt er for lite hvor mange kvm har dere til rådighet? vi er 5 stykker (og det er flere som vil være med...): vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke hvor mange kvm dette er.. men har god plass når vi er 5 stykker. har vert 6 stk nå og det går fint så lenge ikke alle har mange biler. vi er bare 3 stk der nå. så har plass til noen til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som trenger et sted og skru bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin plass og skru, jeg er en av de 2 som byttet lokale nå...

Hyggelige folk, go mulighet til fin mekkeplasss dette...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er med i den prisen da? Fri bruk av felles bukk, inkl. eller eks. strøm? Er det kompressor der? Sveiseapparat? Hvordan er det med belysning, felles utstyr? Trenger litt info om dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke løfte bukk der. kompressorer og sveiseapparat har ver enkelt av oss våre private! har god belysning og god plass plass der. 1fas og 3fas strømm utak. vann/vask og toalett. skrev ca 1000 pr måned pga prisen kommer ann på hvor mange vi er i lokalet. betaler 5000.- pr mnd for hele lokalet pluss strøm som er ca 500.- det vil si 5500.- delt på antall leietakere.vi er 4stk nå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger 2 plasser men det blir ikke før i mai/juni

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare og gi en lyd det.. så får vi se va eg har

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir jo ikke mye plass til andre når du kommer med alle prosjektene dine Ørjan;)

Men seriøst, er det samme lokaler som den hot-rodden står i?

For der er det jo rimelig trangt,litt kjipt å måtte omrokkere på biler hvis en skal ut f.eks.

Er det tiltenkt en krok til hver av leietakerne eller er det sånn at man finner seg en plass der det er ledig for øyeblikket?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble god plass nå som ørjan har flyttet ut ja! hehe:) men står nokk ingen bil der som eg kan tenke meg kan kalles hotrod nei? bare vag biler og en gammel lancia! for det meste prosjekt biler som står på fast plass. ellers blir det bakerst i lokalet der man finner en ledig plass ja! har nå tatt inn 2 nye leietakere og får se det litt ann om eg tar inn en til! kjekt og ha litt god plass og:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han flyttet ut ja, ok.

Men ha meg i bakhodet hvis det er ledig, evnt. kan jeg stikke en tur utom når du er der å kike litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir jo ikke mye plass til andre når du kommer med alle prosjektene dine Ørjan;)

Men seriøst, er det samme lokaler som den hot-rodden står i?

For der er det jo rimelig trangt,litt kjipt å måtte omrokkere på biler hvis en skal ut f.eks.

Er det tiltenkt en krok til hver av leietakerne eller er det sånn at man finner seg en plass der det er ledig for øyeblikket?

 

 

 

Hehehe....

Ikke mange prosjekter jeg vell....

Fått nytt lokale i ytre arna, nesten helt firkantentet, 350 kvadrat ca. med lakkboks. Blir bra der, har eget pause/party rom og. Kommer til og bli noen øl der når det er 10min og gå hjem ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det hørtes bra ut, hvor mange er med på det då?

Jeg trenger en plass å skru no som jeg har kjøpt meg "trimsett" he he.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er 6 stykker...

Go plass da...

Tar nokk ikke inn flere :)

Men viss det er snakk om ett par dager, så kan jeg gi deg litt plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjeft, det er ikke snakk om noe langtidsgreier nei, må bare få fatt i alle delene først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.