#1 Skrevet April 4, 2004 Opprinnelig postet av Lars Mæhle Facelift på A4, hvor finner jeg lykter som er ok i pris. Har sett på NBS, men er det noen som har noen bedre priser? På forhånd takk, Lars Disse får du ikke noe "OK" pris på lenger dessverre.. kan jo være heldig men.. Disse har gått opp i pris nå etter nyttår. Jeg kjøpte nettopp mine fra Vw Audi.. betalte 4000,- og da fikk jeg 25% rabatt.. så det koster dessverre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2004 Koster 3199 pr stykk på Autospar og 2986 på vwcarconsult, ser det ut til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2004 Kan jo kjøpe fra Tyskland.... på ebuy er det mange... denne for eksempel : http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2470856394&category=44312 Blir 2228 kroner ferdig levert til Norge.. noe å tenke på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2004 Sykt! Jeg kjøpte mine i fjor for 1400,- stk fra Audi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2004 Takk for gode råd, tror jeg satser på tyskland... Norge er et reelt møkkaland å ha bil i. Egentlig burde vi kjøre rundt i Daihatsuer alle sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2004 vi BURDE ikke... men vi tvinges til å kjøre med en elendig bilpark 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 14, 2004 G.E.D (på Gjøvik - sender hele landet), det samme har Veng Norge til 4000,- paret. NB! De hos Autospar er IKKE faceliftlykter, men klare lykter av den delte typen. Ser faktisk nesten ikke forskjell, disse koster 3199,- pr. par IKKE pr. stykk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...