#1 Skrevet Mars 5, 2006 Er det noen som har liggende en glødelampe til bakgrunnsbelysning i instrumentpanelet? Delenummer: 4A0 919 040 C 12 V - 1,12W Var på Audi Senter for å kjøpe og ble fortalt at alle 8 (!!!) burde skiftes samtidig. Greit nok, det kostet 190 kr totalt. Men når jeg nå i dag ettermiddag studerte en tegning jeg fant, så ser jeg at det skal være 9 lyspærer og ikke 8. Jeg har/hadde veldig store planer om å få gjort dette i løpet av dagen i dag, søndag. Har også alu-ringer som skal monteres når instrumentpanelet først er ute. Send meg en PM med tlf-nr hvis du har, så kan vi snakkes! Legger ved pære-oversikten, det er nr 1 som er interessant: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2006 Hei, hvis det er de vanlige pærene du har som jeg tenker på med en liten sokkel til å skru en liten halv gang rundt, så har de fått disse på de fleste bensinstasjoner rundt om ettehvert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2006 Ja, det er de jeg tenker på... Får ta meg en liten runde da. Takk for tipset! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...