#1 Skrevet Mars 5, 2006 er det noen som har bilder eller film... legg de ut da: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2006 Hadde med meg fotoapparat...men det ble ikke tatt noen bilder fra min sin side. Videokameraet glemte jeg igjen hjemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2006 Noen kompiser fra bygda var på treffet med noen digitale videokamera...skal sette meg ned å redigere film fra treffet om ikke alt for lenge...kan jo alltids slenge ut noen bilder og klipp da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2006 Ja, det må du gjøre Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2006 Var jo ett flott bilde av en snøfrisert passat G60 i Tidens Krav i dag: rolleyes Kan det være Helge's nyeste anskaffelse? Sitat: "Det gikk fort i svingene under gatebilløpet. Noen havnet utenfor travbanen og måtte trekkes opp igjen." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2006 Var jo ett flott bilde av en snøfrisert passat G60 i Tidens Krav i dag: rolleyes Kan det være Helge's nyeste anskaffelse? Sitat: "Det gikk fort i svingene under gatebilløpet. Noen havnet utenfor travbanen og måtte trekkes opp igjen." ...også bilde i TK på toppen av det hele 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2006 Kan ikke ha vært meg. Jeg var i "syden" aktuelle tidspunkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 9, 2006 Kan ikke ha vært meg. Jeg var i "syden" aktuelle tidspunkt Jeppz, jeg snakket med Helge på telefon den dagen, og da var han på "Gran Canaria"...lå på stranden der. Selv var jeg i Hemsedal og rente slalom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...