#1 Skrevet Mars 5, 2006 Har som vanlig utsatt reperasjoner på bilen til siste liten.. min golf 2 skal på eu-kontroll på tirsdag, og står litt fast på to ting.. 1: Har monovisker fra JOM som jeg ikke får til å pusse med stor nok radius..hadde viskeren midtstilt til å begynne med, og da funka den fint (etter litt modding av armen som fulgte med), men så ble denne etterhvert ubrukelig og jeg skifta til original-armen som satt på bilen tidligere (og fikk da betraktelig og selvfølgelig mindre radius på pusser-området)..nå har jeg lånt meg en arm som er sveisa ca 1cm lengre, og skal sidestille pussern, men problemet er at selve radiusen på viskeren nesten ikke øker i det hele tatt!! Altså, lengre arm=større radius, right? Noen som tror de har en løsning? Har posisjonen på armen(e) noe å si på radiusen.? 2: Mitt andre problem er å få liv i fløyta på bilen..skifta til sportsratt (forøvri JOM d og) for ca ett år siden, og tenkte jeg skulle prøve å fixe fløyta nå..men finner ikke ut hvor den ene ledninga skal kobles..På gammel-rattet var både pluss og minus kobla til selve rattet, mens på adapteren til sportsrattet er kun minus/jord koblet til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2006 ingen som vet? Den "armen" jeg prater om er den lille som sitter på selve visker-motoren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2006 det skal bare være en ledning som kommer opp i midten av ratte, og den tror jeg skal være pluss og den festes i selve tuta som sitter i midten .. jordinga sitter på undersiden av rattet og er en integrert del , det skal forresten også sitte en tapp på selve rattstammen som ratte skal være i kontakt med så pass på at denne ikke er knekt... for da vil du ikke få mye liv i hornet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2006 går to ledninger til ratte..og begge er minus virker d som..hvis vi tenker på samme "tapp" så tror jeg den er intakt.. men tror feilen er jordinga ved slepekontakten, er ikke helt sikker, men skal få sjekka d fort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...