#1 Skrevet Mars 5, 2006 Er det flere av lokallagets medlemmer som er på MSN? Selv er jeg titt og ofte pålogget, og tenkte kanskje det kunne vært kjekt å utveksle litt "prat" med andre i lokallaget en gang iblant også Min "MSN-andresse" er: e_leikanger(at)yahoo.no Vi pratest da folkz! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2006 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=258 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2006 Ja, er klar over denne tråden. Men nå tenkte jeg mest på å komme i "kontakt" med flest mulig av lokallagets medlemmer... derfor jeg la ut denne under lokallagets forumsider Jeg føler det som tungvint å måtte bla gjennom hele tråden du linket til, for så å selv finne ut hvem som eventuelt måtte høre til under "mitt" lokallag. Men allikevel, selvfølgelig oppfordrer jeg lokallagets medlemmer til også å legge inn sin "MSN-adresse" på den tråden som Kim linket til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2006 hfredriksen(ætt)hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2006 audirs2sedan(at)hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 6, 2006 kjenaa(at)hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 6, 2006 shaugvik(snabel-a)hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 6, 2006 er vel kanskje ikke på nordmøre så ofte men: zarv æt online.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 6, 2006 rs_coswor@hotmail.com (ja, var ford freak ei god stund ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 6, 2006 bjornar_eresvik(alfakrull)hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 6, 2006 coupe_quattro@hotmail.com (kommer egentlig fra Batnfjorden jeg også) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 6, 2006 får vel slenge ut adr jeg oxo da...selv om den står under profilen oxo: rolleyes stian_ertvaag(a)hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 6, 2006 Jeg har av den avanserte typen.... sveinlarsen msn.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 6, 2006 chr760@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 7, 2006 liilegut_ild(at)hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...