Neste lokallagsmøte...hvor?

Anbefalte innlegg

Sender "ballen" videre angående neste lokallagsmøte...

Tid for neste lokallagsmøte er søndag 2. april -06!

Nå har store deler av lokallagsmøtene blitt arrangert i Kristiansund pga at hovedtyngden av lokallagets medlemmer antas å ha tilhørighet her. Enkelte er kanskje misfornøyde med dette, og derfor er det nå opp til dere "der ute i distriktene" å arrangere neste lokallagsmøte!!! ;)

Kom med tilbakemelding snarest, så vi får avklart sted for neste møte! Det er vel flere alternativ?

Så som sagt, nå er det opp til dere! : vinke :;)

Edit: Neste lokallagsmøte blir på 'Onkel' (se lenger ned i tråd for mer info). Det er tydeligvis liten eller ingen interesse for å få til noe noen andre plasser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreslår surnadal eller en plass som passer alle...kan du ikke lage en avstemmning me plasser som ligger geografisk midt i da...?

jeg skal prøve og komme uansett da: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, Surnadal er helt greit for meg. Vi kan avvente en uke eller noe slikt for å se om vi får andre "kandidater", hvis ikke blir det Surnadal.

Som nevnt tidligere og i andre tråder, så forutsetter dette at dere bosatt på den respektive plassen som blir valgt selv finner sted/møteplass og arrangerer! Dette pga at det er tungvint og vanskelig for f.eks. meg å finne en egnet møteplass på lokaliteter jeg ikke er "lokalkjent" ;)

Dato for møte skal vel være klart allerede. Ettersom jeg har forstått det, så kommer det nok ett par biler her fra byen til et eventuelt møte "utenbys".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreslår surnadal eller en plass som passer alle...kan du ikke lage en avstemmning me plasser som ligger geografisk midt i da...?

jeg skal prøve og komme uansett da: vinke :

surnadal her helt i orden med meg å det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

me too...i'll be there

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjett hvor jeg er: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjett hvor jeg er: rolleyes

På fritørn hos den "nye" arbeidsgiveren din :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer til surnadal. Inga problem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Datoen begynner å nærme seg med stormskritt. Og hvis vi skal ha møte i Surnadal, må noen der inne ta på seg ansvaret ved å arrangere snarest! Sted etc bør komme ut snart! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Datoen begynner å nærme seg med stormskritt. Og hvis vi skal ha møte i Surnadal, må noen der inne ta på seg ansvaret ved å arrangere snarest! Sted etc bør komme ut snart! ;)

Er det ingen som kan eller vil ta på seg ansvartet for å arangere et møte et annet sted eller her i kristiansund....Skulle ikke tro at det var så veldi vanskelig egentlig siden det er å finne en plass hvor vi kan være...Surnadal er jo allerede lagt frem som et forslag å de fleste av oss kommer jo hvius det blir der...Men som sqagt så betininger fdet jo at noen gidder å finne en plass hvor vi kan samles da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ingen har tatt tak i dette blir neste møte arrangert som vanlig.

DVS :

Onkel klokka 19.00 søndag 2. april

Håper så mange som mulig kommer. Kaffe, kaker, kos og sigaretter. En hel del bilprat. Div (u)viktig info. Og sosialt sammvær.

Med forbehold om at ingen har noe lurt oppi ermet :P

Mvh:

Der Alles Helge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeppz, der ser ut til å være liten interesse for å få til noe "ut i distriktene" når det kommer til stykke allikevel : rolleyes

Så derfor kjører vi "as usual" 2.april!

Og vennligst ingen forsinkede aprilsnarr! På forhånd takk :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal nok på jobb, så har likssom ikke brukt noen kalorier på å skaffe sted her i bygda...:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal nok på jobb, så har likssom ikke brukt noen kalorier på å skaffe sted her i bygda...:(

Den er grei... Det går jo an å prøve å få til noe igjen ved en senere anledning også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei... Det går jo an å prøve å få til noe igjen ved en senere anledning også :)

Det går jo..Dere ute i distriktene kan jo si ifra hvis dere mener dere har lokale å ønsker møtet der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, nå kommer det igjen. Mulig at folk utenfra mener Kr.sund er verdens navle, men "ute i distriktene" er da om du tror det eller ei faktisk Kristiansund:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forundrer meg ikke om "gokk" også har fått bystatus nå : klø : Det kan nå i så tilfelle være eneste grunnen til at det ikke lenger kalles for distrikt. Men uansett så blir "vår nye lille by" liggende midt i mellom større byer : haha :;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forundrer meg ikke om "gokk" også har fått bystatus nå : klø : Det kan nå i så tilfelle være eneste grunnen til at det ikke lenger kalles for distrikt. Men uansett så blir "vår nye lille by" liggende midt i mellom større byer : haha :;)

Det skal jo ikke mye til for å få bystatus...Har man et pol er det jo nesten automatikk i at plassen blir til by: haha :

Men der er jo som sagt før, det er jo her det er mest aktivitet i klubben, men ser jo helst at dere fra surnadal, og ellers irundt om her på nordmøre...

Skal noe skje andre plasser enn her i krsund krever det at noen orker å ta ansvar å gjøre de forberedelser som trengs.. Det er jo vanskelig å sitte her i kr å finne en plass i for eks surnadal

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Ute i distriktene" er uanfaensett ikke indre nordmøre. Å si at Kristiansund er sentralt, er som å stå langt utenfor en sirkel og be de i sentrum komme til midten... Trodde at alle så dette når de studerte geografi en gang i tiden, Kristiansund, Røst og Spitsbergen var vel alle litt utenfor allfarvei...

:P Dette ble gøy:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oslo er jo ialle tilfelle heller ikke særlig sentralt da..... =)

Men siden prosentandelen mennesker av det totale antall mennesker i landet er så stor så har man alle "viktige" ting der....

Samme blir det på Nordmøre. Kristiansund har en del mer inbyggere enn de andre komunene. :P

Did i fuel the fire now? =)

"skal vi ikke være dus....å være venner..... trallalalalala lalalala......"

EDIT : Forøvrig er det bekreftet. Oslo er LAAANGT utenfor allfarvei!! =) hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, at Trondheim skulle vært hovedstad er det jo liten tvil om. Oslo er sentralt plassert når en tenker på dets egnede plassering i forhold til Europa.

Hva er Kristiansund sentralt plassert til da? Herr Torsk og Frøken Skrei?: haha :

Joda, det er fakta at majoriteten av innbyggerne på nordmøre bor i Kristiansund, og derfor bør vel det meste foregå der, jfr. Våler/Rudskogen. Det er jo så langt unna at det blir som en sydentur for oss her i midtre gokk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.

Jeg tuller bare oddbjørn =) Men det er trist at det er kun vi her som ser problemene vi har med å være ett fullgodt "lokallag" for alle medlemmene under paraplyen Nordmøre. Men thats life

I morgen brenner vi bommen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er Kristiansund sentralt plassert til da? Herr Torsk og Frøken Skrei?: haha :

Jeppz, akkurat der sa du det! Hva lever man av i denne byen? Ikke landbruksnæringen i allefall...

Jeg har forøvrig vært i "gokk" med et av fartøyene jeg har seilt på en gang, kom da til en kai som i allefall var langt utenfor allarvei. Uansett hvor sentralt "gokk" måtte ligge så lå ikke kaien deres mye sentralt. Men jeg kan nå nevne det for mannskapet om bord (som er verken fra gokk eller baillsund), liksom kun for å høre med de om hva de synes er mest sentralt. Byen "gokk" eller landstedet baillsund? : smil :

Men fra spøk til revolver... hva er egentlig så sentralt med Surnadal? Jeg har ingenting imot plassen, og mener heller ikke at Kristiansund er verdens navle for å si det på den måten. Sånt sett så bor vi begge på gudsforlatte plasser.

Iløpet av mine 23 leveår så tror jeg at jeg har vært tre ganger i Surnadal. En gang som allerede nevnt, med skip gjennom jobb. En annen gang nå nylig, på treff. Og siste gangen var kun gjennomfart, en gang jeg var på hjemreise ifra tørn, og alle andre kollektive transportmidler enn bussen var innstilt. Måtte sitte og jumpe i cirka 5 timer på en melkerute av en busstur til baillsund.

Skal jeg f.eks. sørover med egen bil kjører jeg ikke via Surnadal. Skal jeg østover kjører jeg ikke via Surnadal. Så mye lenger vestover kommer jeg ikke :P Skal jeg nordover kjører jeg ikke via Surnadal. Da går turen over Hemnekjølen etc. Så hvor ligger Surnadal sentralt hen? Når man ikke er nødt innom der uansett hvilken retning man skal? ...javel, du spør meg? Jeg mener at...hva het plassen igjen sa du? ...ja ok...jeg mener at gokk er en liten søt plass som ligger på en sidevei til alle hovedveiene. Langt over, langt under og langt til siden for alle andre plasser. Og en plass hvor man så absolutt ikke er nødt innom hvis man ikke føler en sykelig sterk trang til å besøke plassen. Men som han Peder sa...de har hest og kjærre der inne : haha :

Fikk bare så lyst til å sprite opp diskusjonen litt til :evil:;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeppz, akkurat der sa du det! Hva lever man av i denne byen? Ikke landbruksnæringen i allefall...

Jeg har forøvrig vært i "gokk" med et av fartøyene jeg har seilt på en gang, kom da til en kai som i allefall var langt utenfor allarvei. Uansett hvor sentralt "gokk" måtte ligge så lå ikke kaien deres mye sentralt. Men jeg kan nå nevne det for mannskapet om bord (som er verken fra gokk eller baillsund), liksom kun for å høre med de om hva de synes er mest sentralt. Byen "gokk" eller landstedet baillsund? : smil :

Men fra spøk til revolver... hva er egentlig så sentralt med Surnadal? Jeg har ingenting imot plassen, og mener heller ikke at Kristiansund er verdens navle for å si det på den måten. Sånt sett så bor vi begge på gudsforlatte plasser.

Iløpet av mine 23 leveår så tror jeg at jeg har vært tre ganger i Surnadal. En gang som allerede nevnt, med skip gjennom jobb. En annen gang nå nylig, på treff. Og siste gangen var kun gjennomfart, en gang jeg var på hjemreise ifra tørn, og alle andre kollektive transportmidler enn bussen var innstilt. Måtte sitte og jumpe i cirka 5 timer på en melkerute av en busstur til baillsund.

Skal jeg f.eks. sørover med egen bil kjører jeg ikke via Surnadal. Skal jeg østover kjører jeg ikke via Surnadal. Så mye lenger vestover kommer jeg ikke :P Skal jeg nordover kjører jeg ikke via Surnadal. Da går turen over Hemnekjølen etc. Så hvor ligger Surnadal sentralt hen? Når man ikke er nødt innom der uansett hvilken retning man skal? ...javel, du spør meg? Jeg mener at...hva het plassen igjen sa du? ...ja ok...jeg mener at gokk er en liten søt plass som ligger på en sidevei til alle hovedveiene. Langt over, langt under og langt til siden for alle andre plasser. Og en plass hvor man så absolutt ikke er nødt innom hvis man ikke føler en sykelig sterk trang til å besøke plassen. Men som han Peder sa...de har hest og kjærre der inne : haha :

Fikk bare så lyst til å sprite opp diskusjonen litt til :evil:;)

Nei og nei Eskild, nå er du urimelig. Surnadalen er en fantastisk fin plass og mange "kvinns" er det der også!! Tror du bør legge turen om "Surna" en dag og oppleve dens fantastiske natur og alt den har å by på. Jeg kan nevne i fleng aktiviterer som man kan gjøre på: Fiske i en av norges beste fiskeelver, ekstremt gode muligheter å gå på ski osv.osv.osv.

Men når alt dette er sagt, synes jeg at dere i Surnadalen faktisk kan vise litt mere interesse for møtene i hvertfall når vi tilbyr dere å arrangere et møte. Ingen kritikk til deg Oddbjørn, men det må vel finnes andre en deg også som titter innom forumet og som kan ta litt ansvar. Hvis ikke kan du sende budskapet videre en dag du står på Amfi senteret i "sentrum" : rolleyes

Synes det hadde vært kjekt å samarbeide mere enn det vi gjør med dere per dags dato. Synes for eksempel at treffet NGK eller hva de kaller seg ble imponerende bra, og det viser at det er et bra miljø i Surnadalen for slikt. Hadde vært bra om vi ikke kunne samarbeidet litt og fått til et treff inne hos dere også hvis lysten er der.

Men bare et spørsmål til deg Oddbjørn som jeg reagerte på når jeg var på treffet deres, var det ingen regler mot alkohol ? Det var folk som knapt nok stod på bena når klokken var 12..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.